Rock Werchter 2026

Nu de line up voor 99% compleet is, denk ik echt wel dat dit een bovengemiddelde affiche is waarvan ik hoop dat:
- het bovengemiddelde zal overstijgen naar wonderlijk, dat zit er echt in dit jaar
- er geen pijnlijke afzeggers komen remember met Sam F en Englisch teacher vorig jaar.

- er geen pijnlijke afzeggers komen remember met Sam F en Englisch teacher vorig jaar.
Twigs, ik kijk naar jou... Nog altijd argusogen omdat dit haar enige festivalshow (en show tout court) voor juli is. Best opvallend toch. Wel vlak daarvoor een arenatour (waaronder de Ziggo).

• Leuk
Waarderingen: phil
Achjoh geen zorgen, die cancelt nooit wat \s
200.gif

• Haha
Waarderingen: swissepfan en visdave34
De laatste 10 jaar in België (volgens Setlist.fm)

2026 - Rock Werchter
2025 - Vorst Nationaal
2024 - Pukkelpop
2022 - OLT Rivierenhof
2018 - GMM
2017 - Pukkelpop
2015 - Rock Werchter
*12 jaar

En als je ieder jaar naar 1 festival gaat, had je ze dus 5x kunnen zien, maar ook steeds kunnen missen.

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
Markt van vraag en aanbod in festivalland. Zie ook maar de spots van Adisson Rae. Die wil al headliner zijn.

Toch gek dat Soad ineens de festivals al lijken ontgroeid te zijn.
Ze hebben 2020 gemist als absolute headliner, als we dat hadden gehad, dan voelde die stap logischer.

En ze touren niet veel in Europa, dat helpt ook wel.

Beste leden;
1 tip en 1 belofte:
Zet je comfortabel met een drankje en luister het volledige nummer 'The big Picture' van de Franse groep Last train. Hier gaat muziek dus over.
Als je dit nummer dik ok vindt, kom dan naar de slope op zondag en zoek deze boomer tijdens het fantastische optreden. Zie je een grijze boomer volledig weg van de wereld te klagen tegen de klaagmuur dan heb je Waar is Phil gevonden en krijg je een pint!
Goeiendag zeg. Wat een nummer.

• Leuk
Waarderingen: phil en Kennys.j

Users who are viewing this thread