Pukkelpop 2026

By the way morgen zoals hier al gezegd is verwacht ook ik geen nieuwe namen (mijn verwachting pas begin maart). Ik denk dat het de beurt is aan Garnizoen voor de eerste namen.
Op garnizoen gaat een pukkelpop niet wachten. Ik denk eerder dat het vakantie is of dat ze wachten op werchter die wellicht op vrijdag om 16:00 komt na al die zelfbevestigingen

Wat zijn namen die we nog kunnen verwachten?

Deafheaven en Show me the Body toch wel een bevestiging dat de Backyard niet zal verdwijnen. Gelukkig

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Lokerse feesten kan ook natuurlijk. Of Dour…

Btw Jack White ook in de buurt. Gaat wel niet gebeuren natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Heb het gewoon gevraagd! En ik kreeg als antwoord…

DE BACKYARD BLIJFT
Waren er echt twijfels over het voortbestaan van het Backyard-podium? Net als de andere podia was het in voorgaande jaren altijd bomvol tijdens de avondoptredens, en soms zelfs nog voller bij de openingsacts, soms wat minder. Sterker nog, ik denk dat het openluchtconcept in een hoek van het festivalterrein met toiletten in de buurt een succes is gebleken. Het feit dat sommige mensen dit soort muziek niet waarderen, zou geen reden moeten zijn om een podium te schrappen nu bands als Turnstile, Deftones, Papa Roach, Queens of the Stone Age en The Offspring headliner of sub-headliner zijn.

Users who are viewing this thread

• Jojo