Rock Werchter 2026

Wonder if Letlive will get added this year considering they have June dates in the uk and they were due to play last

Benieuwd of we deze week tijdens het Krokusverlof nog een aantal namen kunnen verwachten voor de grotere Belgische festivals . En zo ja, wanneer die namen er komen.

Ikzelf ben Sinjoor. Maar alle jeugd uit Limburg voelt zich betrokken met PKP en gaat daar elk jaar heen.
RW en GMM gangers komen van overal uit B en Ndl.
Akkoord dat RW wat smoel mist die ze voorheen wel hadden. Vorige editie hebben ze wat uitgeprobeerd maar zijn duidelijk nog zoekende.
Voor de Brexit leek me de bezoekers meer internationaler en werd er meer verbroederd of verzusterd. Nu is het meer een BeNe festival., proper en goed georganiseerd.
Of misschien ben ik te oud en te nostalgisch.

Maybe a bit of both, people used to approach us more pre-brexit but I guess we were younger and cooler too

Met de snelle uitverkoop van Pukkelpop is het wel een uitgelezen kans voor Rock Werchter om een charmeoffensief te lanceren en zij die naast een combiticket hebben gegrepen tot een Werchter-ticket te verleiden.

Kan me weinig charmanters voorstellen dan een pak nieuwe namen, dus kom maar door.
Nog een week geduld 😅

Met de snelle uitverkoop van Pukkelpop is het wel een uitgelezen kans voor Rock Werchter om een charmeoffensief te lanceren en zij die naast een combiticket hebben gegrepen tot een Werchter-ticket te verleiden.

Kan me weinig charmanters voorstellen dan een pak nieuwe namen, dus kom maar door.
Ik ga naar beide festivals, maar denk niet dat de gemiddelde Pukkelpopbezoeker heel blij gaat zijn op Werchter. De gemiddelde Pukkelpopbezoeker zoekt toch wat anders. Maar je weet het nooit.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Harry Mack, Cory Wong, Don West. Het gaat lekker met die self confirmations.

Users who are viewing this thread