BKS & DTRH HURT/HEAL

LCD Soundsystem - 40
Nick Cave and the Bad Seeds - 114
PJ Harvey - 51 (-10)
Radiohead - 106

LCD Soundsystem - 50 (+10)
PJ Harvey - 51
Radiohead - 106

Ik kan geen van deze vier minpunten geven. Alle vier stuk voor stuk fenomenale optredens van gezien, maar LCD Soundsystem móét toch echt in de top 3.

Ik vind dit spel niet leuk meer in deze fase :(

LCD Soundsystem - 50
PJ Harvey - 51 (10)
Radiohead - 106

Hup, nog maar vier minners nodig

LCD Soundsystem - 40 (-10)
PJ Harvey - 51
Radiohead - 106

LCD Soundsystem - 35 (-5)
PJ Harvey - 46 (+5)
Radiohead - 96

LCD Soundsystem - 35
Nick Cave and the Bad Seeds - 104 (-10)
PJ Harvey - 46
Radiohead - 96

LCD Soundsystem - 31 (-4)
Nick Cave and the Bad Seeds - 104
PJ Harvey - 40 (-6)
Radiohead - 96

LCD Soundsystem - 29 (-2)
Nick Cave and the Bad Seeds - 96 (-8)

PJ Harvey - 50
Radiohead - 96

Poh dit gaat hard. Morgen zou zomaar de laatste dag kunnen zijn om te bepalen wie wint: Cave of Radiohead?

Toch nog steeds de hoop op LCD Soundsystem. Cave is live wat hit and miss en Radiohead zou te obvious zijn.
Animated GIF

Poh dit gaat hard. Morgen zou zomaar de laatste dag kunnen zijn om te bepalen wie wint: Cave of Radiohead?
Wel precies de 2 namen die voor mij met mijn beperkte, verouderde indie-kennis bij aanvang van het spel er direct bovenuit staken als favorieten. 🙂

Toch wel een van de leukste aspecten van het volgen van het spel voor mij om te zien hoe de verhoudingen tegenwoordig liggen.
Sommige namen had ik een stuk hoger verwacht (Editors, Elbow, om maar wat te noemen), terwijl ik van andere namen juist niet verwacht had dat die hier zo megapopulair waren (bv. The National, PC Harvey, LCD Soundsystem).

Redelijk vergelijkbaar dus met de verbazing die sommigen gehad zullen hebben in het Graspop-spel, waar bv. een Gojira veel hoger eindigt dan een Slayer.😉

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik denk dat de enige correcte uitkomst hier LCD > Cave > RH is. PJ Harvey is echt een heel mooie vierde. Ik ben een beetje, blij uiteraard wel, verrast voor de liefde die er voor haar is/was doorheen de H/H. Niet gedacht dat ze zo hoog ging eindigen, hoewel haar live reputatie een van de beste is van alle indie bands. Een warme oproep dus, lijkt me, om haar de volgende keer gewoon te laten headlinen. Heel blij met de uitkomst van dit spel.

LCD Soundsystem - 39
Nick Cave and the Bad Seeds - 96
PJ Harvey - 40 (-10)
Radiohead - 96

Users who are viewing this thread