Dat theatrale/schreeuwerige is typisch iets dat enkel live goed overkomt.Ik vind het gemaakt theatraal en schreeuwerig. Gewoon niet mijn ding.
Maar ik snap wel dat dit een headliner is voor DTRH of Lowlands.
Dat theatrale/schreeuwerige is typisch iets dat enkel live goed overkomt.Ik vind het gemaakt theatraal en schreeuwerig. Gewoon niet mijn ding.
Tuurlijk verkopen ze uit, maar het festival staat in mijn ogen wel al een tijdje stil.Wat is precies de reality-check dan? dat ze al jaren uitverkopen en een steengoede basis hebben als Festival zijnde? En elk jaar een meer dan prima line-up afleveren. Denk dat LL een festival is wat zich het minst zorgen hoeft te maken in NL.
Schreeuwerig? Florence heeft een dijk van een zangstem, alles behalve schreeuwerig en haar genre is momenteel zeer populair, gemiste kans nogmaals!Ik vind het gemaakt theatraal en schreeuwerig. Gewoon niet mijn ding.
Vind ik ook, maar ik snap het ook prima als anderen haar wel schreeuwerig vinden. Ieder zn mening.Schreeuwerig? Florence heeft een dijk van een zangstem, alles behalve schreeuwerig en haar genre is momenteel zeer populair, gemiste kans nogmaals!
Ja dat is ook zo, je hebt meningen en feiten.Vind ik ook, maar ik snap het ook prima als anderen haar wel schreeuwerig vinden. Ieder zn mening.![]()
Jup, en in dit geval is beide een mening.Ja dat is ook zo, je hebt meningen en feiten.
Klopt ;-). Vandaar het “ik vind” erbij immers.Jup, en in dit geval is beide een mening.![]()
Dat was meer een reactie op de ‘reality-check’. Je publiek wilt blijkbaar andere artiesten dan je dit jaar boekt.Lowlands "staat stil" omdat Paul Kalkbrenner en Papa Roach er niet staan??
Iedereen vond Papa Roach eerst een rare boeking, uiteindelijk wel goed uitgepakt. Dat kan ook gewoon gebeuren met artiesten op dit affiche of met namen die nog ga komen.Dat was meer een reactie op de ‘reality-check’. Je publiek wilt blijkbaar andere artiesten dan je dit jaar boekt.
Vorig jaar stond het ramvol bij Papa Roach en was het voor vele een hoogtepunt van het weekend. Dat geeft toch aan dat er behoefte is aan dat genre. Ik zie dat dit jaar niet terug op de lijst (voorlopig).
Ik vond het ook echt een leuke show hoor, maar ramvol was het niet. Verder was het toch vooral zo leuk en vermakelijk door alle covers op het einde.Dat was meer een reactie op de ‘reality-check’. Je publiek wilt blijkbaar andere artiesten dan je dit jaar boekt.
Vorig jaar stond het ramvol bij Papa Roach en was het voor vele een hoogtepunt van het weekend. Dat geeft toch aan dat er behoefte is aan dat genre. Ik zie dat dit jaar niet terug op de lijst (voorlopig).
Als de prijzen elk jaar (flink) omhoog gaan, de artiesten wat minder qua formaat zijn en je een iets te vol festival heb, dan mag je kritisch kijken hoe het komt dat je niet uitverkoopt. Dan is “dit komt wel eens voor” iets te simpel in mijn ogen.De reality check is dat dit soort niet uitverkocht edities eens in de zoveel tijd voorkomt, niet meer niet meer. Denk niet dat ze paniek voetbal nu gaan spelen bij Mojo hoor.
Dat valt toch wel wat mee?de artiesten wat minder qua formaat zijn
O dat is prima hoor. Maar ik lees hier dingen als dat FLorence & The Machine een grote gemiste kans is, of dat het Paul Kalkbrenner of godsvergeten Papa Roach het wel iemand anders had gelopen.Als de prijzen elk jaar (flink) omhoog gaan, de artiesten wat minder qua formaat zijn en je een iets te vol festival heb, dan mag je kritisch kijken hoe het komt dat je niet uitverkoopt. Dan is “dit komt wel eens voor” iets te simpel in mijn ogen.
Maargoed, we zullen het zien komende maanden/jaren. Koffiedik kijken wat we nu doen.
Misschien is er 97% verkocht, of maar 60%… wie zal het zeggen.
Dat staat ie elk jaar, ook in de jaren dat hij op LL stond.Paul Kalkbrenner staat op Free your Mind festival. De kans voor Lowlands lijkt me daarmee een stuk kleiner
Ik niet, Papa Roach was meteen een dikke boeking. Niet aan getwijfeld net als velen met mij. Het is een moeilijk jaar gezien artiesten die touren, volle stadions in heel Europa etc. Nog 1 of 2 drops en LL verkoopt gewoon uit.Iedereen vond Papa Roach eerst een rare boeking, uiteindelijk wel goed uitgepakt. Dat kan ook gewoon gebeuren met artiesten op dit affiche of met namen die nog ga komen.
De reality check is dat dit soort niet uitverkocht edities eens in de zoveel tijd voorkomt, niet meer niet meer. Denk niet dat ze paniek voetbal nu gaan spelen bij Mojo hoor.
Exact. Het werd juist zeer goed ontvangen.Ik niet, Papa Roach was meteen een dikke boeking. Niet aan getwijfeld net als velen met mij. Het is een moeilijk jaar gezien artiesten die touren, volle stadions in heel Europa etc. Nog 1 of 2 drops en LL verkoopt gewoon uit.
Zal dan persoonlijk zijn. Vond vorig jaar een zeer sterk en gebalanceerd jaar (al na de 1ste drop)Dat valt toch wel wat mee?