Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
In de app staat The Pretty Reckless wel nog gewoon en ik hoop mee dat ze er effectief staan. Vrijdag voor mij voorlopig veruit de minste dag en zij is net eentje waar ik wel nog naar uit kijk!
Klopt, was eerder al een annulering van ze war ik toen ook al heel jammer vond. Dacht dat het 2023 was eigenlijk. Fingers crossed hebben ze gewoon hun site niet goed bijgewerkt.
Even mijn maatje gesproken! Zoals het nu naar uitziet gaan we in de week van 23 feb de volgende drop namen krijgen! Ik kon het niet laten en probeerde de sub naam voor de zaterdag los te krijgen met de namen die hier al genoemd zijn: Halsey, Electric Callboy, The Prodigy, Bankzitters! Krijg ik als vaag antwoord misschien
Als ik de gok moet nemen zeg ik Halsey! Prima naam tegenover The Cure en Editors!
Vooral benieuwd naar de kleine namen daarin zou vooral zaterdag en zondag voor mij een verschil gemaakt kunnen worden in een zeer goede dag naar geweldige dag vrijdag is vooral de bovenkant wat minder maar dat zal niet veranderen