Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hoop niet dat ze deze, wat meer Amerikaans aanvoelende (logisch, met Max Fry ernaast) richting uitgaan. Doet me een beetje denken aan de stijl van acts als Ekkstacy en KennyHoopla.
Ik hoop niet dat ze deze, wat meer Amerikaans aanvoelende (logisch, met Max Fry ernaast) richting uitgaan. Doet me een beetje denken aan de stijl van acts als Ekkstacy en KennyHoopla.
Fantastisch opbouw, heerlijke clip ook. Waar hun self-titled album een beetje uit de maat viel, past dit wel echt weer (in mijn optiek) bij de basis van Bleachers. Ik ga hier echt goed op. Heel benieuwd naar dat vijfde album. Hoop dat ze dit keer Nederland niet overslaan met hun tour (vorige keer geannuleerd), ze staan hoog op mijn "wil ik zien"-lijst.
To mark the 20th anniversary of "A Moment of Stillness", we’ve remixed, partially re-recorded, and remastered “Frozen Twilight”, now featuring additional cello by Jo Quail.
...geluid van bands als Millionaire, Queens Of The Stone Age, Nine Inch Nails, Porcupine Trees... maar dan hevig Belgisch!
Een knap, sterk klinkend album, maar tegelijk ook echt interessant verrassend qua sound...
Filmed & produced by Alex Kraudelt for Frameshock Productions on the EU/UK tour of 2022 with The Ocean and LLNN. Every shot from a different city out of the 36 cities / 22 countries the tour covered.