Best Kept Secret 2026

Dat schema lijkt inderdaad te logisch om niet waar te zijn bijna haha. Poeh, dat worden wat clashes...

De Muziekgieterij was meer dan enkel de naamgever inderdaad. Namen hun eigen bar wagens en personeel mee en zorgden helemaal zelf voor de aankleding van hun area. Daarbij stonden ze in eigen tentjes ergens achter op de camping. Niet alleen was het dus een toffe plek in het bos met dito programmering maar het kostte dus ook nog eens geen drol. Oneindig jammer dat iets dergelijks er niet meer zou zijn maar in plaats daarvan wel achter bijna elke boom een zogenaamd feestje.
Helder. Maar waarom moeten ze dan weg? En waarom was BKS not amused?

Edit: never mind. Is grotendeels al ter sprake gekomen.

Zit er nog wat bij de drop van The Slope van RW dat ook op BKS kan staan?
PUP
The Warning
The Reytons
Ecca Vandal

Hoe komen jullie aan die Clashfinder wijsheden of is dit fingerspitzengefühl. :)
Ik waardeer al het werk uiteraard.

Wolf Alice is wel groter dan Hayley Williams hier toch? Hayley staat in Paradiso, Wolf Alice in Afas.

Wolf Alice in de TWO zou ik ook wel gaaf vinden, dan is het wel donker :)

Denk dat dit wel aardig klopt. En ook opvallend: er staat al een Effenaar-podium op..
Is dit al zeker? Ik moet na de vrijdag meteen richting Den Haag in de nacht. Met Blood Incantation zo laat ga ik heel laat aankomen...

Wolf Alice is wel groter dan Hayley Williams hier toch? Hayley staat in Paradiso, Wolf Alice in Afas.

Wolf Alice in de TWO zou ik ook wel gaaf vinden, dan is het wel donker :)

Denk dat dit wel aardig klopt. En ook opvallend: er staat al een Effenaar-podium op..
De traditie wil dat Wolf Alice direct na het optreden in het water springt. Dus overdag.

Is dit al zeker? Ik moet na de vrijdag meteen richting Den Haag in de nacht. Met Blood Incantation zo laat ga ik heel laat aankomen...
Ik verwacht nog twee grotere midcard atcs naast Mula B en De La Soul. Die gaan Blood Incantation van de welverdiende slotspot in de TWO verdrijven verwacht ik. Je kan redelijk op tijd naar Happy End in Den Haag.

• Haha
Waarderingen: fred alweer..
Ik verwacht nog twee grotere midcard atcs naast Mula B en De La Soul. Die gaan Blood Incantation van de welverdiende slotspot in de TWO verdrijven verwacht ik. Je kan redelijk op tijd naar Happy End in Den Haag.
Ik denk nog een grotere naam op vrijdag. Daar ontbreekt voor mijn gevoel nog de TWO-naam voor Jack White. De La Soul lijkt mij voor ONE en Mula lijkt mij geen TWO-afsluiter.

• Leuk
Waarderingen: Ferraroo
Beste mensen, ik heb het 'probleem in het bos' vast opgelost. Twee podia bleek te veel, maar we willen hier potverdorie wel een rustige plek voor verstilde muziek, zeker aan het begin van de dag. Anderen willen later op de dag dansen, prima. Dan is er voor de bandjesmensen toch al te veel tegelijk te zien.

Dus: in het bos komt er een gecombineerd live- en dj-podium, met aan het begin van de dag ruimte voor intieme shows van bijvoorbeeld Ao, mark william lewis en eventueel ook Dressed Like Boys (al kan die ook wel in de Secret). Later op de dag zou het mooi zijn als bijvoorbeeld Kumo 99, Swordes en Dame Area daar iets mogen doen, maar als het vooral plaatjes draaien wordt vanaf een uurtje of 21:00, ook best.

We weten dat het nieuwe hoofd programmering hier meeleest, dus om die mensen wat werk uit handen te nemen is in ieder geval deel 1 van dit plan alvast verwerkt in de Clashfinder. Graag gedaan!

Beste mensen, ik heb het 'probleem in het bos' vast opgelost. Twee podia bleek te veel, maar we willen hier potverdorie wel een rustige plek voor verstilde muziek, zeker aan het begin van de dag. Anderen willen later op de dag dansen, prima. Dan is er voor de bandjesmensen toch al te veel tegelijk te zien.

Dus: in het bos komt er een gecombineerd live- en dj-podium, met aan het begin van de dag ruimte voor intieme shows van bijvoorbeeld Ao, mark william lewis en eventueel ook Dressed Like Boys (al kan die ook wel in de Secret). Later op de dag zou het mooi zijn als bijvoorbeeld Kumo 99, Swordes en Dame Area daar iets mogen doen, maar als het vooral plaatjes draaien wordt vanaf een uurtje of 21:00, ook best.

We weten dat het nieuwe hoofd programmering hier meeleest, dus om die mensen wat werk uit handen te nemen is in ieder geval deel 1 van dit plan alvast verwerkt in de Clashfinder. Graag gedaan!
Haha, ik ben helemaal voor! De dance-bosarena zag er leuk uit, maar met een kleine verbouwing kan één zijde best een podium worden. Succes, BKS!

Users who are viewing this thread