Graspop Metal Meeting 2026

epica nog een optie ? staan wel op live is live. en waren vorig jaar nog sub. :unsure:
Zat net toevallig de recensie van Oor te lezen over het optreden en hetzelfde te denken.
Zou het ze wel gunnen. Van de keren dat ik ze gezien heb vond k de shows in de zalen/donker veel beter overkomen dan in het licht. Opzich hebben ze volgens mij redelijke naamsbekendheid ook in het buitenland. Zou het zelf erg tof vinden, al vind ik het wel erg kort op elkaar. Maar in het geval dat ze door moeten schuiven vind ik Epica wel de betere optie.

• Leuk
Waarderingen: bootje76 en prins
En Deftones? Korte extra tour in juni om alle weggevallen posities van Twisted Sister op te vangen? Staan in augustus alleen wel op Pukkelpop, maar verder nergens in Scandinavië

En Deftones? Korte extra tour in juni om alle weggevallen posities van Twisted Sister op te vangen? Staan in augustus alleen wel op Pukkelpop, maar verder nergens in Scandinavië
zou voor mij persoonlijk een serieuze upgrade zijn! verwacht wel dat ze dan wachten tot hun pkp dag zo goed als uitverkocht is

Waarom zou BB een langere set verdienen omdat het hun eerste Belgische set ooit zou zijn?
Mooi dat ze er zijn, en ga ze zeker zien, maar langere sets verdien je door te spelen, niet door afwezig te zijn.
*Incoming reacties over President... 😝
als dat voor bad omens kan :LOL: en dan kunne we er tegen voor de volgende 10jaar

Why would BB deserve a longer set because it would be their first Belgian set ever?
It's great that they're there, and I'll definitely go see them, but you earn longer sets by playing, not by being absent.
*Incoming comments about President...😝
I recognize that my sentence may bring some confusion. What I meant with Breaking Benjamin is that there is quite a hype about their presence since they :
-are a famous band (legacy band we could even say)
-never came to Belgium and almost never to Europe because of a phobia;
-->Overall the supply and demand graph probably invites the organizers to place Breaking Benjamin at a high spot.

Ofc beyond theses "facts" there is a subjective view, not everyone knows and loves them etc.
But for instance between all the bands of that day, it is pretty clear to me that BB would end up HL if one should be promoted.

But for instance between all the bands of that day, it is pretty clear to me that BB would end up HL if one should be promoted.
Lijkt me duidelijk dat als er een band gepromote wordt dat het Alter Bridge zal zijn, die staan boven BB op de poster
Al ga ik er zelf niet vanuit dat ze een band naar headliner zullen gaan promoten.

Lijkt me duidelijk dat als er een band gepromote wordt dat het Alter Bridge zal zijn, die staan boven BB op de poster
Al ga ik er zelf niet vanuit dat ze een band naar headliner zullen gaan promoten.
Nee dat zou inderdaad echt een aanfluiting zijn. Zeker gezien ze nog tijd zat hebben om iets te regelen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
On Friday 19 June, Knocked Loose will take over the North Stage with an obliterating headliner set!
🔥

Unfortunately, due to health issues, Twisted Sister have had to cancel their show. We’re sending Dee Snider all our best wishes.
See you in the pit?!

Graspop op Facebook.

Is dit een simulatie? Knocked loose is in de verste verte nog niet groot genoeg om een stage te headlinen. En zeker niet zelfde genre als Twisted sister. Promoot dan breaking benjamin en zet knocked loose er onder. Denk dat je eerder knocked loose verbrand, die er ooit wel zal geraken maar nu nog niet door het te vroeg te doen.

Snelle schakeling van de organisatie. Chapeau.
Knocked Loose ken ik verder niet zo goed. Even gaan inluisteren.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07

Users who are viewing this thread