Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Laten we nou een mooie remedie hebben tegen de winterslaap!
Samen met het forum stellen we een mooie playlist samen zodat er lekker ingeluisterd kan worden!
Wil je nummer toevoegen? Dat kan!
Navigeer naar het topic hieronder en kijk voor welke artiesten er nog nummers worden gezocht!
Ook hier onder het mom “beter goed gepikt dan slecht uitgevonden” zou ik graag naar analogie met het Graspop en Pinkpop forum een gezamenlijke playlist maken met alle FestiLeaks forumgangers
De eerste vraag die ik aan jullie heb, is om deze onderstaande playlist en dit topic alvast te volgen. De tweede vraag is om mee te helpen bouwen eraan door jullie aanbevelingen door te geven volgens onderstaande principes. Ben al razend benieuwd naar alle verborgen pareltjes
Hoe het werkt?
Heel simpel, hieronder zie je een lijst. Kopieer deze...
Helemaal eens! Zeker met de lading onbekendere namen op The Slope heb ik graag rustig de tijd om die goed in te luisteren, waarom zou je zo lang wachten met bekend maken?
Totally agree! Especially with the number of lesser-known names on The Slope, I'd love to have some time to really listen to them. Why wait so long to announce them?
Het is op zich al mooi om te merken dat er steeds zo naar de Slope uitgekeken wordt. Dit podium is echt een meerwaarde voor het festival en eentje met een eigen identiteit en karakter. Zelf ook al plezante momenten meegemaakt daar.
Ik hoop er dit jaar vaker te geraken dan de laatste jaren. Elk jaar wil ik er dingen van meepikken, maar merk dat het er vaak niet echt van komt door de vele clashes.
Bij dezen vooral grote hoop op een parel vlak voor Mumford op de main.
Vorig jaar met Almost Monday, Corella, Bad Nerves en Boston Manor een paar van de leukere optredens van het weekend. De sfeer op de Slope is ook echt top!