Rock Werchter 2026

Mia's worden wel degelijk naar waarde geschat in de industrie. Ze zijn niet heiligmakend uiteraard, maar omdat ze deels door de muziekwereld zelf en de fans worden bepaald, zijn ze een goede graadmeter voor succes. Het winnen van een MIA heeft bvb wel degelijk wat gewicht bij de boekers.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Mia's worden wel degelijk naar waarde geschat in de industrie. Ze zijn niet heiligmakend uiteraard, maar omdat ze deels door de muziekwereld zelf en de fans worden bepaald, zijn ze een goede graadmeter voor succes. Het winnen van een MIA heeft bvb wel degelijk wat gewicht bij de boekers.

De mia's zijn het zoveelste feestje voor bv-land. En als je daar niet in thuishoort, zal je ook geen prijs ontvangen.

Dat is commentaar op HLN niveau. De Mia's zijn uiteraard een feestje van de Belgische muziekwereld bedoeld om zichzelf op de schouder te kloppen, maar onze muziekscène is dan ook het vieren waard.
Tsja, doorbraak: Red Sebastien, hoeveel volk zou er geweest zijn in de ab?
Groep: Bazart, wat hebben die in 2025 speciaal verwezenlijkt?

Dat is commentaar op HLN niveau. De Mia's zijn uiteraard een feestje van de Belgische muziekwereld bedoeld om zichzelf op de schouder te kloppen, maar onze muziekscène is dan ook het vieren waard.

Bijlagen

• Screenshot_2026-02-05-22-49-53-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
    Screenshot_2026-02-05-22-49-53-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12~2.jpg
    301,9 KB · Weergaven: 63
Sorry, ik ben niet meer mee met wie er een "insider" is en wie niet, is dit wat je denkt of wat je (mss) weet
Educated guess met de info die ik heb en al helemaal met de info van de slope namen op maandag.

Doe ermee wat je wil maar van Pukkelpop en de meeste vorige aankondigingen van Werchter, had ik nu al de info in mijn mailbox.

Nu is het vooralsnog, op Rock Herk na...krekels*

.....maar van de vorige drop van Werchter kwam de info een stuk later, dus he....er is nog hoop.

Dat er geen haast achter zit is welllicht een goed teken wat verkoop betreft. Nu The Slope en dan op 20 februari bijvoorbeeld de laatste grote drop met melding dat prijzen omhoog zullen gaan op 1 maart (ik ga ervan uit dat ze dag voor verkoop Pukkelpop niet per se de aandacht op zichzelf zullen stellen). Wie dat wil heeft dan nog goede week om ticket te bestellen.

Users who are viewing this thread