Live is Live 2026

En wat gaan ze doen bij Live is Live met die btw-verhoging? Die tickets nog eens doen stijgen gaat nog meer problemen opleveren voor hen.

En wat gaan ze doen bij Live is Live met die btw-verhoging? Die tickets nog eens doen stijgen gaat nog meer problemen opleveren voor hen.
Zouden ze de prijzen niet gewoon zo laten en minder winst maken? Or is dat wettelijk gezien niet mogelijk?

Moet je eerst effectief tickets verkopen voor het een probleem kan worden.

Kunnen we voorzichtig aannemen dat dit de laatste keer zal zijn voor Live is Live als ik de reacties zo lees?

Ik snap wel dat ze het nog een keertje willen proberen. Objectief gezien zijn dit de 3 grootste headliners die ze al hebben weten te strikken.

Maar als het niet lukt met acts die meermaals Sportpaleis weten te vullen, dan kan je er inderdaad beter mee stoppen.
Ligt ook wel aan de ticketprijzen. Veel te hoog.

Zou zonde zijn als het wegvalt iig. Niets mis met een beetje concurrentie voor Live Nation.

Laten we gewoon de bezoekersaantallen afwachten van Live is Live. Als ze meer dan 20.000 verkochte tickets hebben per live optreden is dat al een behoorlijk resultaat.
Boven dertigduizend bezoekers is het zelfs goed te noemen.
Bij de voordelen van CERA aandeelhouders zullen we in april of mei wel zien of er duizenden tickets met korting verkocht worden of niet. Ik verwacht geen grote gratis weggeefacties.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ooit eens uitgenodigd geweest voor show Bart Peeters in Olt Rivierenhof. Speciale ervaring. En dan specifiek zijn fans.
Want mens zelf heeft natuurlijk enorme invloed gehad op mij in men jeugd.

Ooit eens uitgenodigd geweest voor show Bart Peeters in Olt Rivierenhof. Speciale ervaring. En dan specifiek zijn fans.
Want mens zelf heeft natuurlijk enorme invloed gehad op mij in men jeugd.

In welke zin?

Zelf ben ik best wel grote fan van Bart Peeters. Al een paar optredens gezien en vond dat altijd wel heel goed, maar geen idee wat er 'speciaal' zou geweest zijn aan de fans eigenlijk.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
In welke zin?

Zelf ben ik best wel grote fan van Bart Peeters. Al een paar optredens gezien en vond dat altijd wel heel goed, maar geen idee wat er 'speciaal' zou geweest zijn aan de fans eigenlijk.
Speciaal is misschien niet de juiste term. Eerder het soort volk dat ik tegenkom op de Proms. Als ik iets te drinken wou halen kreeg ik al tikken op mijn schouder om sneller te passeren. Mensen ook met zo’n buideltasje waar dan oude camera in zat en dergelijke. En dan mee huppelen met bepaalde nummers.
Had het nog niet meegemaakt alleszins.

Users who are viewing this thread