Lowlands 2026

Drugsgebruikers dragen bij aan de criminele industrie en de vele slachtoffers die hiervan. Maar nog steeds vind ik het minder erg dan alle joden van deze wereld willen uitroeien (of het steunen daarvan). Maar wat ben ik toch vreselijk dat ik dat benoem op dit forum
Ik koop zo nu en dan alcohol in de supermarkt. De voorraad moet dan weer worden bijgevuld. Ik help dus mee aan alle slachtoffers door alcohol gebruik wat meer is dan drugsgebruik.

Ik koop zo nu en dan alcohol in de supermarkt. De voorraad moet dan weer worden bijgevuld. Ik help dus mee aan alle slachtoffers door alcohol gebruik wat meer is dan drugsgebruik.
Dat klopt.

Zo heel ingewikkeld is het niet, ik eet ook vlees. Dus ik draag ook mijn steentje bij het doden van dieren. Zo heel lastig is het allemaal niet.

Maar wel leuk hoor deze twist die je probeert te plaatsen. Zolang we de waarheid over jodenhaat maar niet bespreken hè.

Hier zo'n boomerige vent van 34. Ik ken bijna niks van de line up, 2024 was mijn perfecte line up van de afgelopen jaren. Bij Eefje, Major Lazer, Maribou State, S10 en Richie Hawtin ga ik nog wel even kijken, de headliners interesseren me vrij weinig. Maakt me ook geen bal uit, want ik ga me toch wel vermaken, nieuwe dingen ontdekken en vooral van het festival genieten. Vorig jaar was ook niet per se mijn line up, maar juist van een aantal dingen enorm kunnen genieten en geen stress door overlap. Kijk er nu alweer naar uit!

Wat ik hier nog niet genoemd zag, wat denken we van Lily Allen? Die staat in een festival in Scandinavië rond Lowlands, had stiekem gehoopt dat ze nu ook bij de eerste namen zou zitten. Dijk van een album gemaakt.

Drugsgebruikers dragen bij aan de criminele industrie en de vele slachtoffers die hiervan. Maar nog steeds vind ik het minder erg dan alle joden van deze wereld willen uitroeien (of het steunen daarvan). Maar wat ben ik toch vreselijk dat ik dat benoem op dit forum :).
Ja kijk, als jij echt denkt dat Kneecap het steunt dat alle Joden uitgeroeid worden, dan snap ik dat je Kneecap's uitingen ernstiger vindt dan Lil Kleine's gedragingen. Maar ik snap dan niet dat je uberhaupt nog overweegt om naar Kneecap te gaan kijken.

Drugsgebruikers dragen bij aan de criminele industrie en de vele slachtoffers die hiervan. Maar nog steeds vind ik het minder erg dan alle joden van deze wereld willen uitroeien (of het steunen daarvan). Maar wat ben ik toch vreselijk dat ik dat benoem op dit forum :).
Omdat het totale onzin is dat Kneecap alle joden wil uitroeien of dat steunt. Dit heeft niets meer met benoemen te maken, dit is smaad.

Prima dat je niet achter de boodschap van Kneecap staat. Maar kap ff met die discussie hier en je morele gelijk (wat je in mijn ogen niet eens hebt). Kneecap is niet eens veroordeeld in een strafzaak.

De conclusie vandaag van HRW dat Israël oorlogsmisdaden, misdaden tegen de menselijkheid en daden van genocide, en etnische zuivering pleegt tegen Palestijnen in Gaza, daar hoor ik je dan gek genoeg weer nooit over.

Omdat het totale onzin is dat Kneecap alle joden wil uitroeien of dat steunt. Dit heeft niets meer met benoemen te maken, dit is smaad.

Prima dat je niet achter de boodschap van Kneecap staat. Maar kap ff met die discussie hier en je morele gelijk (wat je in mijn ogen niet eens hebt). Kneecap is niet een veroordeeld in een strafzaak.

De conclusie vandaag van HRW dat Israël oorlogsmisdaden, misdaden tegen de menselijkheid en daden van genocide, en etnische zuivering pleegt tegen Palestijnen in Gaza, daar hoor ik je dan gek genoeg weer nooit over.
OIP.HYX0le7AcIizb9SJ2JO9ZgHaF0

Hier staat letterlijk in dat joden verdelgd moeten worden. Met je "smaad".

Hier zo'n boomerige vent van 34. Ik ken bijna niks van de line up, 2024 was mijn perfecte line up van de afgelopen jaren. Bij Eefje, Major Lazer, Maribou State, S10 en Richie Hawtin ga ik nog wel even kijken, de headliners interesseren me vrij weinig. Maakt me ook geen bal uit, want ik ga me toch wel vermaken, nieuwe dingen ontdekken en vooral van het festival genieten. Vorig jaar was ook niet per se mijn line up, maar juist van een aantal dingen enorm kunnen genieten en geen stress door overlap. Kijk er nu alweer naar uit!

Wat ik hier nog niet genoemd zag, wat denken we van Lily Allen? Die staat in een festival in Scandinavië rond Lowlands, had stiekem gehoopt dat ze nu ook bij de eerste namen zou zitten. Dijk van een album gemaakt.
Heb zo’n voorgevoel dat Lily Allen op DTRH gaat staan.

• Leuk
Waarderingen: davadude en mattman

Dat album is bizar goed, maar wel wat eendimensionaal om een hele boeking op te baseren naar mijn mening.

OIP.HYX0le7AcIizb9SJ2JO9ZgHaF0

Hier staat letterlijk in dat joden verdelgd moeten worden. Met je "smaad".
En dus? Hij leest een fout boek. En ja, ik weet ook dat Mo Chara een vlag van Hezbollah omhoog heeft gehouden. En ze zeggen ook Fuck Israel. Poeh, poeh. Het is allemaal niet strafbaar. Maar van hun centrale boodschap, die ook elk concert wordt herhaald, is zo blijkt ook vandaag weer geen woord gelogen: "Israel is committing genocide against the Palestinian people”.

Ik voeg er deze even met een bewerking aan toe: “People can make their own decisions about whether our message is anti-Israel, but for us, it’s about their government’s sickening actions, not ordinary people.”

Maar bovenal, kap met die zinloze discussie, alsjeblieft.

Die hoge plekken zijn wel al vervuld daar toch?
Ik mag toch hopen van niet. Een of twee namen van groter formaat zou je daar toch zeker nog verwachten. Er moet ook iets in de tweede worp dat mensen gaat overtuigen natuurlijk.

Maar dat is off topic natuurlijk.

Ik had nog de hoop om naast BKS, ook LL mee te pakken maar van deze worp wordt ik niet heel enthousiast. Veel herhaling ook. En wederom een paar acts die ik echt niet wens te zien op het affiche zoals dat gare New Wave met die galbak Lil kleine.

Laatst bewerkt:
En dus? Hij leest een fout boek. En ja, ik weet ook dat Mo Chara een vlag van Hezbollah omhoog heeft gehouden. En ze zeggen ook Fuck Israel. Poeh, poeh. Het is allemaal niet strafbaar. Maar van hun centrale boodschap, die ook elk concert wordt herhaald, is zo blijkt ook vandaag weer geen woord gelogen: "Israel is committing genocide against the Palestinian people”.

Maar bovenal, kap met die zinloze discussie, alsjeblieft.
Ok, dus als er morgen een artiest komt die zegt dat de Nazi's best wel chill waren. Met een Hakenkruisvlag op het podium staan. En dan foto's maken met Mein Kampf plaatsen op social media.... tsja misschien wil ik je dan toch niet de voordeel van mijn twijfel geven als je het niet erg vindt. Nogmaals er staat letterlijk in dit boek wat hij vast heeft dat alle Joden uitgeroeid moeten worden, en dat het wel fijn is dat ze zich in Israël verzamelen. Ze (joden) worden in dit boek kinderen van varkens en apen genoemd. Mag ik daar echt geen mening over hebben?

En dat jij het er niet wil over wil hebben, omdat het niet in jouw straatje valt, wilt dat niet zeggen dat ik er niet over mag hebben. En hoe meer mensen hier hypocriet dan komen doen over andere zaken geeft mij alleen maar meer reden om het ook over Kneecap te hebben. Gezien ik dat stukken ernstiger vind omdat dit over hele bevolkingsgroepen gaat, en niet over een intern conflict tussen 2 drugsgebruikers.

En volgens mij hebben eerder in dit topic nog gehad dat het niet helemaal uitmaakt wat een rechter heeft gezegd, of niet. Maar nu het je niet uitkomt wil je toch de spelregels veranderen. dat is juist het vervelende van heel dat hypocriet gedoe hier.

Hoor ik nou goed in de podcast dat je ook op de reguliere campings nu een 'partyplek' kan gaan reserveren met twee partytenten? Nog meer gras gereserveerd voor een meerprijs?
Snap dat een festival als Lowlands commercieel/kapitalistisch is, maar dit gaat wel erg ver.
Beetje hetzelfde gevoel: https://www.thebestsocial.media/nl/down-the-rabbit-hole-stopt-kaartverkoop/

• Sad
Waarderingen: soepstengel

Users who are viewing this thread