Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het enige gemis vind ik een lompe hard techno act voor zondagavond. Brutalismus en Horsegiirl vond ik beide echt top op dat moment. Maar wie weet komt dat nog.
Het enige gemis vind ik een lompe hard techno act voor zondagavond. Brutalismus en Horsegiirl vond ik beide echt top op dat moment. Maar wie weet komt dat nog.
Maarja ik vind het ergens ook wel jammer dat Antoon er wel staat een Fresku met Orkest (nog) niet. Terwijl laatst genoemde wel echt de betere artiest is. Maar goed dat heb ik met wel meer artiesten andere edities gehad.
Maar op Lowlands kan je je een heel weekend vermaken zonder maar één artiest te zien. Dat is op Werchter toch wel anders. Ook heeft Werchter maar vier podia terwijl LL er acht heeft, dus zoveel goedkoper zal de line up niet zijn
Ik ben beide geweest. Werther is veel meer grote namen. Lowlands zijn er zelden de echte grote. Maar wel veel meer namen en leuke aankleding en gaat 24/7 door. Veel meer echt een feestje.