Lowlands 2026

Viel me opeens op dat m'n lowlands app opeens het 2026 logo heeft (weet niet of dit iemand anders al was opgevallen). Misschien vandaag al namen?

Deze redenatie kan ik echt niet volgen... ...
Je hebt dan gewoon een 013 naam als headliner staan. Voor BKS vond ik er al wat van, maar een festival als Lowlands zou hier helemaal de plank mis mee slaan. Niet dat ze dat al niet eerder gedaan hebben met Goldband en The Opposites. Maar toch, het zou bijzonder jammer zijn dat ze daar een headline spot aan te geven terwijl ze overal in het land te zien.

Zag deze poster voorbij komen, reken erop dat het nep is (volgorde al niet helemaal alfabetisch). Zullen ongetwijfeld namen opstaan die bewijzen dat het niet klopt, maar de ontwerper heeft in elk geval z'n best gedaan. Komt goed overeen met wat hier op het forum is genoemd: Lorde/Tyler/New Wave als headliners en verder o.a. Clipse, Dijon, Blood Orange, Eefje, Floating Points, Geese, IJsland, Kneecap, milolaathetlukken, Nia Archives, Turnstile, Wunderhorse.
Ik ben wel benieuwd waar je dit tegenkwam? Je zegt dat je het ergens hebt gezien maar vervolgens twijfelt of het echt is?

Zou echt een bizar sterke lineup zijn. Vandaar al direct het idee dat het niet kan kloppen ha ha
Maar niet zo sterk als die van vorig jaar, of het jaar ervoor. Dat was andere koek. En zou LL geen Deftones hebben?

• Verdrietig
Waarderingen: @Marc
Je hebt dan gewoon een 013 naam als headliner staan. Voor BKS vond ik er al wat van, maar een festival als Lowlands zou hier helemaal de plank mis mee slaan. Niet dat ze dat al niet eerder gedaan hebben met Goldband en The Opposites. Maar toch, het zou bijzonder jammer zijn dat ze daar een headline spot aan te geven terwijl ze overal in het land te zien.
Eefje is een 013, Doornroosje, Paradiso naam net als vele andere NL acts die hoge spots hebben op DTRH, PP, BKS en LL. Het feit dat jij dat jammer vind snap ik wel. Deze trend is echter zeker al 5 jaar gaande en ook iets waar je gewoon vanuit kan gaan inmiddels. Ook voor de ticket prijzen van tegenwoordig.

Het zal wel Bravo worden voor Eefje ;-)
Beter ook...

Eefje is een 013, Doornroosje, Paradiso naam net als vele andere NL acts die hoge spots hebben op DTRH, PP, BKS en LL. Het feit dat jij dat jammer vind snap ik wel. Deze trend is echter zeker al 5 jaar gaande en ook iets waar je gewoon vanuit kan gaan inmiddels. Ook voor de ticket prijzen van tegenwoordig.

Het zal wel Bravo worden voor Eefje ;-)
Beter ook...
De Nederlandse 013/Paradiso namen worden ook geen headliner op een Lowlands. Daarvoor moet je toch exclusief/Ziggo naam voor zijn.

Sziget heeft net een lading aan namen gedropt:
Bring Me The Horizon, Zara Larsson, Wolf Alice, Yousuke Yukimatsu, Loyle Carner, Nation of Language, Nia Archives, Parcels, Perturbator, Boys Noize, Chet Faker, Dixon, Funk Tribu, HEALTH, Annisokay, Naika, Analog Balaton, Trym, Vintage Culture, Anetha, Argy, WhoMadeWho, Rose Gray, Sara Landry, Sef, Ivan and the Parazol, John Coffey, LEAP, Dimension, Avralize, Beton.Hofi, Tripolism, Sylvie Kreusch, Swimming Paul, Sub Focus, Olympus, Mehringer, Richie Hawtin

denk dat er niet echt kanshebbers voor zitten voor lowlands

Richie Hawtin op Sziget, tourt dus wel en dus kan de geruchten-poster wel weer kloppen.

Sziget heeft net een lading aan namen gedropt:
Bring Me The Horizon, Zara Larsson, Wolf Alice, Yousuke Yukimatsu, Loyle Carner, Nation of Language, Nia Archives, Parcels, Perturbator, Boys Noize, Chet Faker, Dixon, Funk Tribu, HEALTH, Annisokay, Naika, Analog Balaton, Trym, Vintage Culture, Anetha, Argy, WhoMadeWho, Rose Gray, Sara Landry, Sef, Ivan and the Parazol, John Coffey, LEAP, Dimension, Avralize, Beton.Hofi, Tripolism, Sylvie Kreusch, Swimming Paul, Sub Focus, Olympus, Mehringer, Richie Hawtin

denk dat er niet echt kanshebbers voor zitten voor lowlands
niet? Vrijwel elke naam is imo een kanshebber.

De Nederlandse 013/Paradiso namen worden ook geen headliner op een Lowlands. Daarvoor moet je toch exclusief/Ziggo naam voor zijn.
Dit ja. En zelfs daar staan tegenwoordig bands waar ik mijn twijfels over heb.

Ik sluit niet uit dat het niet gaat gebeuren hoor, maar ik vind dat de Lowlander best van zich mag laten horen met deze prijzen dat je dan alsnog een Eefje De Visser krijgt.

Users who are viewing this thread