Pukkelpop 2026

Szget are releasing their 2nd drop next week too. They’ve put clues out which include Zara Larrson so guessing she’s extremely likely

Szget are releasing their 2nd drop next week too. They’ve put clues out which include Zara Larrson so guessing she’s extremely likely
Eerste clue is Zara, tweede is Bring Me The Horizon (hier al op Graspop) en derde is Loyle Carner (die staat hier al op RW). Vierde lijkt PinkPantheress te zijn?? (die kan nog zowel RW of PKP worden).

Laatst bewerkt:
zulke grote vis zouden ze in Lokeren toch al aangekondigd hebben? Ik zie ze dus idd ook subben in Hasselt. We zullen het volgende week zien maar wat mij betreft: laat maar komen.
Ik ga vrijdag sowieso naar vorst, moesten ze daar iets bekend maken laat ik het hier weten

florence and the machine
shadow
underworld
amyl and the sniffers
wet leg
Zara Larsson
turnstile
fountains dc
Deftones
tyler the creator
charly xcx
the black keys
nothing but thieves
+
Bastille
Scissor Sisters
James Arthur
Richard Ashcroft
Blood Orange
Disclosure
Ariana Grande

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
PKP komt maandag al! En zo volgen ze dus niet de lijn van de laatste jaren. Benieuwd of we dus ook al meer krijgen dan enkel headliners!

+ "Tickets go on sale soon".

Maandag direct een grote drop en de zaterdag erna al de start van de ticketverkoop?? Zoals LL het ook doet?

PKP komt maandag al! En zo volgen ze dus niet de lijn van de laatste jaren. Benieuwd of we dus ook al meer krijgen dan enkel headliners!
Lijkt idd eerder gewoon direct stevig pakket en ticketverkoop
Beter vind ik zelf, iets beter voor de concentratie op het werk 😅

• Haha
Waarderingen: jonveras
Lijkt idd eerder gewoon direct stevig pakket en ticketverkoop
Beter vind ik zelf, iets beter voor de concentratie op het werk 😅
Denk ik ook. Direct een groot pakket en start ticketverkoop, waarmee ze de krokusvakantie ook omzeilen.

Vroeger deed Pukkelpop toch standaard meteen een massa drop (zelfs alle namen in één keer?) met een livestream.
Is nog maar enkele jaren dat ze enkel eerst grote namen doen op di, wo en do.
Of vergis ik mij?

Zover ik weet volgende week de headliners gespreid over aantal dagen.
Dan om de week pakket. Verschil ga zijn dat ze nog in februari start vvk doen ivm btw verhoging.
Raar dat ze dan niet gewoon DI-WOE-DO doen zoals vorig jaar. Maar dus toch dezelfde strategie als de vorige jaren dus. Thanks voor de info! ;)

Nieuwe namen Rock En Seine: onder andere Lorde, Djo, Tash Sultana, Wet Leg, CMAT, Wilco, Mannequin Pussy, AFI, Fcukers, Dry Cleaning,...

Nieuwe namen Sziget: Zara Larsson, Bring Me The Horizon, Loyle Carner, Nia Archives

Zover ik weet volgende week de headliners gespreid over aantal dagen.
Dan om de week pakket. Verschil ga zijn dat ze nog in februari start vvk doen ivm btw verhoging.
Zit er nog een verassing tussen de headliners? En delen Lowlands & Pukkelpop weer grotendeels de headliners? 😉

Users who are viewing this thread

• Jojo