Pukkelpop 2026

met het nieuws dat lowlands volgende week met de eerste namen komt en de start van de ticketverkoop lijkt het mij zo goed als zeker dat ze bij pukkelpop wel zullen volgen want dat gebeurt de laatste jaren bij beide festivals meestal in de zelfde week maar 100% zeker weten we het pas na een teasser die ik ieder moment verwacht. #teassereerstepukkelpop2026namen #laatdeeerstepukkelpop2026namenmaarkomen
Ongeëvenaard

met het nieuws dat lowlands volgende week met de eerste namen komt en de start van de ticketverkoop lijkt het mij zo goed als zeker dat ze bij pukkelpop wel zullen volgen want de eerste namen zijn de laatste jaren bij beide festivals meestal in de zelfde week maar 100% zeker weten we het pas na een teasser die ik ieder moment verwacht. #teassereerstepukkelpop2026namen #laatdeeerstepukkelpop2026namenmaarkomen #zininnnn
Heb je nog namen op je verlanglijstje?

I'm probably way off here, and I put Pulp in there more as a wish than a prediction.

1769552412472.png

*Maruja

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zit ik er flink naast, en ik heb Pulp er meer als een wens dan als een voorspelling bijgezet.

Bekijk bijlage 18378
Ik mis nog wat extra Belgen en Charli zal hem ook wel niet worden. Voor de rest zal het wel zoiets zijn. NBT inderdaad wat te laag.

Oklou staat jammer genoeg al op Dour en Clipse op Parklife.

De fantastische Blood Orange zeker ook niet vergeten!

• Leuk
Waarderingen: DDave
I'm still missing a few more Belgians, and Charli probably won't be it either. The rest will probably be something like that. The NBT is indeed a bit low.

Unfortunately Oklou is already at Dour and Clipse at Parklife.

And certainly don't forget the fantastic Blood Orange!
I wouldn't know where to begin with the Belgians, especially since there were so many Belgian artists last year. Backyard is also missing a few, as I don't know anything about them either.

heb een lijstje gemaakt van alle "grote acts" die in aug in europa touren en die niet al in belgie spelen op een festival.

florence and the machine
sombr
underworld
amyl and the sniffers
wet leg
lorde
zara larsson
turnstile
fontaines dc
Deftones
tyler the creator
charly xcx
raye
the black keys

zijn hier nog aanvulllingen bij of afvallers?

heb een lijstje gemaakt van alle "grote acts" die in aug in europa touren en die niet al in belgie spelen op een festival.

florence and the machine
sombr
underworld
amyl and the sniffers
wet leg
lorde
zara larsson
turnstile
fontaines dc
Deftones
tyler the creator
charly xcx
raye
the black keys

Raye is in augustus support van Bruno Mars in de VS. Lorde werd hier eerder al uitgesloten door Jimmy. Was blijkbaar nooit voorzien hier.

florence and the machine
sombr
underworld
amyl and the sniffers
wet leg
lorde
zara larsson
turnstile
fontaines dc
Deftones
tyler the creator
charly xcx
raye
the black keys

+ Marshmello

nothing but thieves treedt op 21 aug in Edinburgh op.
Biffy clyro treedt op rock en seine op eind augustus net als Interpol en Slowdive.
Er is ook nog een onbekende subheadliner op de affiche van Reading /Leeds die nog aangekondigd moet worden met een Europese tour.

florence and the machine
sombr
underworld
amyl and the sniffers
wet leg
zara larsson
turnstile
fontaines dc
Deftones
tyler the creator
charly xcx
the black keys
nothing but thieves

• Leuk
Waarderingen: elo en Wonderpaard
Deftones lijkt me een zekere (waarschijnlijk sub), zijn dankzij tiktok en dergelijke terug populair bij jonger publiek en lokken ook wat ouder volk. En ze zijn populairder dan ooit, hun show in vorst was instant uitverkocht. Benieuwd of ze overmorgen iets bekend maken daar.

Deftones lijkt me een zekere (waarschijnlijk sub), zijn dankzij tiktok en dergelijke terug populair bij jonger publiek en lokken ook wat ouder volk. En ze zijn populairder dan ooit, hun show in vorst was instant uitverkocht. Benieuwd of ze overmorgen iets bekend maken daar.
Ook bijna 3000 mensen die nog een kaartje zoeken via Ticketswap. Wel gek want die populariteit is totaal aan mij ontsnapt. Via TikTok ook nog nooit tegengekomen. Verdienen het zeker om er te staan maar er zijn denk ik (festival)podia waar ze beter tot hun recht zouden komen dan in Kiewit.

Ook bijna 3000 mensen die nog een kaartje zoeken via Ticketswap. Wel gek want die populariteit is totaal aan mij ontsnapt. Via TikTok ook nog nooit tegengekomen. Verdienen het zeker om er te staan maar er zijn denk ik (festival)podia waar ze beter tot hun recht zouden komen dan in Kiewit.
Ze touren in augustus, enige andere optie is dan Lokeren lijkt me? Maar pkp lijkt me logischer, zeker omdat ze zowel oud als nieuw publiek lokken. Zie ze dus perfect staan op de plek van offspring van 2 jaar geleden.
Ik zit zelf niet op tiktok en instagram enzo, maar al meermaals gelezen dat sommige songs daar populair zijn (bv sextape van diamand eyes album is een van meest beluisterde nummers op spotify)

Ze touren in augustus, enige andere optie is dan Lokeren lijkt me? Maar pkp lijkt me logischer, zeker omdat ze zowel oud als nieuw publiek lokken. Zie ze dus perfect staan op de plek van offspring van 2 jaar geleden.
Ik zit zelf niet op tiktok en instagram enzo, maar al meermaals gelezen dat sommige songs daar populair zijn (bv sextape van diamand eyes album is een van meest beluisterde nummers op spotify)
zulke grote vis zouden ze in Lokeren toch al aangekondigd hebben? Ik zie ze dus idd ook subben in Hasselt. We zullen het volgende week zien maar wat mij betreft: laat maar komen.

Users who are viewing this thread