Rock Werchter 2026

Ik zou het echt niks vinden en zeker in combi met The Cure zie ik dat gewoon niet werken vond het bij Pinkpop ook niks liever dan 2 goeie live bands achter elkaar zoals nu bij Rock Werchter
jaa maar het is niet het een of het ander he.

The National-Greenday -Netsky
Pacebo-metallica-Skrillex
Paolo Nutini- Arctic Monkeys- Major Lazer
F&The Machine- Faith No More- The Chemical Brothers
Disclosure na Paul mC Cartney

ik vond het altijd wel erg tof!

Maar ik vind het ook heerlijk als de Sub toch minstens in de zon-ondergang kan spelen. Een The War on Drugs voor Pearl Jam bijvoorbeeld. Met een danceafsluiter zit je al snel vroeg voor de 'sub'

Wolf Alice at Finsbury Park on the 5th July. Few names on the undercard that could cross over Keo, Florence Road, Rachel Chinouri and Lykke Li
Grappig dat deze band bij ons als tweede op de main gezet wordt tijdens de boterhammekes. Benieuwd of er tegen dan al überhaupt genoeg volk op de weide is.

Grappig dat deze band bij ons als tweede op de main gezet wordt tijdens de boterhammekes. Benieuwd of er tegen dan al überhaupt genoeg volk op de weide is.
Die hebben in de UK natuurlijk wel een handje van alles wat uit eigen regio komt compleet op te blazen, dat doen we hier totaal niet (https://www.gld.nl/nieuws/8384110/tien-keer-in-gelredome-verbreken-suzan-en-freek-een-record, https://www.pickx.be/nl/2292041/clouseau-door-de-jaren-heen-125-sportpaleis-concerten-en-vijf-mias)

• Haha
Waarderingen: JP5
  • Thinking
Waarderingen: Timmetje
Clouseau moest op Pukkelpop ook tijdens de boterhammetjes aan de bak. Dus Wolf Alice dan maar 125 keer in het sportpaleis?
Dat was een one-off onder een andere alias om meer hype te creeeren, op die manier kan ik er nog wel een paar verzinnen

Geleidelijk steeds nieuwe namen gelost op Open'er naast reeds aangekondigde Martin Garrix: Kneecap op 1/7, LP op 4/7, Yousuku op 3/7 en Matt Berninger op 1/7.

Zonder te kijken naar haalbaarheid, PinkPantheress op de RW zaterdag op Opener. Kan ook die missende naam zijn onder FKA Twigs natuurlijk.

Morgen om 8u op Studio Brussel de aankondiging van De Nieuwe Lichting 2026 trouwens

Benieuwd wie er de festivalzomer van 2026 zal domineren.

Mijn gokjes:

LIGHTSPEED
Benny Boo
Troy
Aqua Riyaz
Eosine
Frans Kalf
WASTE
Floris Francis Arthur
Blue Robin

stuk voor stuk aanraders voor wie ze NÓG niet kent!

Wel zot dat je bijna alle namen al wist :D

• Pray
Waarderingen: Mr. Y
Dat is live echt niets waard, maar goed, scheelt dan weer een clash 😅
Vermoed ik ook. Bij een van de festivals afgelopen zomer op de stream wel eens langs zien komen. Stelde echt niks voor maar wie weet hoe dat in '26 gaat zijn...

Laatst bewerkt:
Laat die kleine beginnende naampjes met ocharme anderhalf nummer op Spotify maar eerst eens wat kleine festivals afschuimen, faam maken en dan pas RW aandoen.
Anderhalf nummer 🤣🤣🤣 meeste bands hebben al EP's uit en hebben nieuw werk klaar staan. RW Slope is net een ideale springplank naar het grotere volk denk ik dan. Inplaats allemaal britse bandjes die evenveel werk uit hebben te laten openen...

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Anderhalf nummer 🤣🤣🤣 meeste bands hebben al EP's uit en hebben nieuw werk klaar staan. RW Slope is net een ideale springplank naar het grotere volk denk ik dan. Inplaats allemaal britse bandjes die evenveel werk uit hebben te laten openen...
Sorry maar die Belgische groepjes kan je jaren aan een stuk elke week wel ergens zien spelen. Voor mij hoeft er geen enkel op de Slope te staan. Laat die spots maar aan de Britse bandjes ;)die veel minder vaak langskomen & bij een volgende passage vaak al een heel stuk groter zijn :D

Betreffende Open’er, geen Robyn bekend gemaakt. Vermoed dat het dan Robyn en Napalm Death voor Roskilde zal zijn.

Empire of the sun kan eigenlijk alleen nog maar naar Werchter als ze België aan doen, en enkel donderdag past nog.

Users who are viewing this thread