Graspop Metal Meeting 2026

normaal gesproken krijgen we eind januari ook vaak een pakketje namen, zal er nu ook niet in zitten.
ben wel benieuwd hoe de ticketverkoop loopt, had de zondag ook wel uitverkocht gezien nu.

normaal gesproken krijgen we eind januari ook vaak een pakketje namen, zal er nu ook niet in zitten.
ben wel benieuwd hoe de ticketverkoop loopt, had de zondag ook wel uitverkocht gezien nu.
ben ook wel benieuwd inderdaad, na 1 maart zal de verkoop wel een stuk minder worden lijkt me als een ticket opeens twee tientjes duurder is
neem aan dat ze in februari wel reclame zullen maken zodat zoveel mogelijk mensen nog voor de oude prijs een ticket kunnen aanschaffen?

• Leuk
Waarderingen: prins
Denk dat het wel aardig voor zich spreekt, toch? 😅
Huehue. Ik bedoelde meer: is dat doorgaans voor een dag of alle dagen, hoe lang is een dienst, wat staat er tegenover (kek shirt, compensatie?). En natuurlijk vanuit mensen met ervaring: is het idd een beetje gezellig verder?

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Iemand ervaring met dit soort werk? Lijkt me wel geinig om een dagje mensen te loodsen, maar veel info geven ze verder niet.
Alle dagen en ieder optreden in de marquee normaal gezien. En allicht enkele crew shirts, eten en drinken als compensatie en crewcamping en parking. (Langs en tegenover metaltown als ik het goed heb)

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Inderdaad. 200 verloren pagina's ten opzichte van vorig jaar 😔 (in feite maar 81, maar toch)
Dat is maar hoe je het bekijkt, voor anderen zijn dat juist weer 200 'gewonnen' pagina's.. ;)
Pagina 666 is leuk, maar geen doel op zich wat mij betreft (was eigenlijk vooral de eerste keer echt leuk en speciaal 🎉).
Laat staan 1174 pagina's als in 2023..
Hangt natuurlijk ook voor een groot deel af hoe die pagina's ingevuld worden.

Laatst bewerkt:
@Lars. als jij nou eens een top50 instuurt voor de Festileaks CropTop100, alleen maar muziek gemaakt en/of gezongen door vrouwen. Jij hebt daar met jouw muzikale achtergrond ongetwijfeld een mooie unieke lijst voor. (Zo hebben we én een extra inzending richting de 50 lijsten én met mijn bericht ook weer een extra bericht in dit topic ;) )

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Dat is maar hoe je het bekijkt, voor anderen zijn dat juist weer 200 'gewonnen' pagina's.. ;)
Pagina 666 is leuk, maar geen doel op zich wat mij betreft (was eigenlijk vooral de eerste keer echt leuk en speciaal 🎉).
Laat staan 1174 pagina's als in 2023..
Hangt natuurlijk ook voor een groot deel af hoe die pagina's ingevuld worden.
Klopt als een zwerende vinger. Die eerste keer pagina 666 was echt lachen. Met zelfs een artikel op Festileaks daar aan geweid. Dat voelde toen inderdaad ook speciaal om op die pagina een post te plaatsen.🤘

Eind dit jaar wordt Reign in Blood 40 jaar en zie net dat ze hiervoor naar Sick New World Texas gaan.

Bij gebrek aan 2026, mogen we ze verwachten voor 2027?

Users who are viewing this thread