Electronic Chat

Voor het voorjaar (periode januari-maart eigenlijk). Rond de feestdagen al wel een volle agenda.

Mensen nog leuke feesten op de agenda staan deze maanden? Aankomend weekend nog even rustig, maar tussen kerst en oud en nieuw naar Call Super b2b Pariah in Raum (en wellicht nog even Colin Benders en Dax J in me stadsie bezoeken)
Leuke vraag!

- Kleine twijfel om morgen naar Gigola in Raum te gaan.
- Breakfastclub op 1 januari in Radion, gevolgd door Ratherlost in lofi of Burning man in tillatec diezelfde avond. En maar kijken waar het schip strandt haha.
- 13/14 februari Spielraum (met oa Bashkka, Pariah, Skee Mask, Twiena, Pearson Sound)
- Mall Grab 10 years, Lofi op 1 maart.
- #awaydays, keertje iets buiten de ring proberen😜 > Job Jobse in Utrecht ergens in midden maart

Ik was afgelopen weekend in raum bij Bashkka all nighter, maar dat viel helaas wat tegen. Ben toch niet zo'n fan van allnighters in dit soort clubs. Het kent iets te weinig hoogtepunten en het kabelt een beetje voort.

• Leuk
Waarderingen: Semprini
- 13/14 februari Spielraum (met oa Bashkka, Pariah, Skee Mask, Twiena, Pearson Sound)
Ja deze line-up viel mij ook al positief op, maar zelfde weekend ook al Magdalena Bay in Tivoli en het is misschien logischer om die te combineren met WAS zaterdag.

The Wall of Sound in Lofi op 6 maart heb ik ook inmiddels kaartjes voor! Darwin/DJ Pete b2b Pariah/Gigi FM/Tim Reaper. Alleen jammer dat het om 5 uur stopt

Ben zelf een beetje zoekende naar leuke dag festivals. Zelf woon ik niet in de randstad dus bij een bezoekje aan Raum en dergelijke moet ik al gauw een hotel bij boeken. Jullie nog tips?
Als je een leuke avond in Raum hebt, dan tikt de klok zomaar 6a7uur aan. Het is vlakbij station Sloterdijk (Net als Lofi en Bret) en vanaf daar gaan de treinen overal Nederland in.

Ja deze line-up viel mij ook al positief op, maar zelfde weekend ook al Magdalena Bay in Tivoli en het is misschien logischer om die te combineren met WAS zaterdag.

The Wall of Sound in Lofi op 6 maart heb ik ook inmiddels kaartjes voor! Darwin/DJ Pete b2b Pariah/Gigi FM/Tim Reaper. Alleen jammer dat het om 5 uur stopt
Of leuk, die laatste heb ik ook doorgestuurd naar vrienden! Beetje een keuze tussen 6 maart, en Mall Grab.

Mensen nog leuke feesten op de agenda staan deze maanden? Aankomend weekend nog even rustig, maar tussen kerst en oud en nieuw naar Call Super b2b Pariah in Raum (en wellicht nog even Colin Benders en Dax J in me stadsie bezoeken)
Ik ga naar DAX J en Collin Benders

Kaartjes voor beide dagen omdat, ja, kon niet kiezen. Zit ook wel te kijken naar Call Super b2b Pariah, is dat niet ook een soort dagfestival?

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Zo, ik leef ook weer. Breakfastclub > Ratherlost op 1 & 2 januari. Het jaar goed beginnen, zullen we maar zeggen. Carista had echt weer een heerlijke set in Radion hoor. Ook Tsepo was lekker bezig, op de laatste cheesy nummertjes na. Die top40 hits met een techno deuntje hoeft van mij niet meer zo, heel kinderachtig.

Eigenlijk voor mij de eerste keer Ratherlost, maar vond het publiek vrij ...oud(40+)? Misschien is het de dag, maar het voelde allemaal wat gesloten.

Die Dekmantel lineup. Excuse me?! Objekt, Pariah, Ben Ufo samen?! James Holden b2b Surgeon?! Job & Palm?! STOOR?!

Die Dekmantel lineup. Excuse me?! Objekt, Pariah, Ben Ufo samen?! James Holden b2b Surgeon?! Job & Palm?! STOOR?!
Vette line-up inderdaad. Die Objekt/Pariah/Bufo/Call Super b4b is mij een beetje overkill, zie dat ook nog niet helemaal voor me. Job & Palmsy laat ik denk ik even aan andere, maar genoeg vette boekingen op de line-up.
Die avond in de Melkweg met Darkside en Headache sowieso bij

Mwoa. Niet altijd geslaagd nee, maar het is meer dan alleen de muziek natuurlijk

Allnighters, die zijn pas overrated.
Niet eens, daar onderscheid de goede dj zich met de slechte dj. Opa spreekt misschien. Maar vroeger zaten er in DJ sets een soort van verhaallijnen als ze een hele nacht speelde. Daarom was bijv. een Tiësto zo ontzettend goed in zijn tijd. Ik bedoel er waren echt wel genoeg dj's die vaardiger waren dan hem, maar niemand kon als hij een "verhaal" vertellen in zijn sets op een hele nacht.

Ik ben van mening dat 1 DJ die een hele nacht draait juist voor meer diepgang in de set kan zorgen. Want dan kan je meer dan randjes opzoeken en hoef je niet hitjes te knallen wat vaak in de korte sets wel gebeurt imo.

Niet eens, daar onderscheid de goede dj zich met de slechte dj. Opa spreekt misschien. Maar vroeger zaten er in DJ sets een soort van verhaallijnen als ze een hele nacht speelde. Daarom was bijv. een Tiësto zo ontzettend goed in zijn tijd. Ik bedoel er waren echt wel genoeg dj's die vaardiger waren dan hem, maar niemand kon als hij een "verhaal" vertellen in zijn sets op een hele nacht.

Ik ben van mening dat 1 DJ die een hele nacht draait juist voor meer diepgang in de set kan zorgen. Want dan kan je meer dan randjes opzoeken en hoef je niet hitjes te knallen wat vaak in de korte sets wel gebeurt imo.
Denk dat het concept an sich het probleem ook niet is. Maar de dj moet het inderdaad wel kunnen. Ooit in 2017 naar een Dax J all nighter geweest, toen dachten we ook wel, hij zal vast wel wat gevarieerder en opbouwender etc. draaien dan normaal.

Nope. Gewoon de hele nacht exact dezelfde stijl als dat die altijd draaide. Nou daar was je op een gegeven moment wel klaar mee. Volgens mij ook nooit meer naar een set van hem geweest daarna hahah.

Zou best kunnen, maar van de tientallen all-nighters die ik heb gezien, kan ik mij er niet 1 van herinneren die er echt uit sprong en eigenlijk altijd tegenvallend naar huis.

Palm Trax paar jaar geleden in de Bajes komt misschien nog met een ruime voldoende bovendrijven maar verder is het niet echt bijgebleven.

Users who are viewing this thread