Het grote Presale topic

Ik lees overal dat de UK/EU artist presale voor A$AP Rocky morgen 9u zou moeten zijn. Iemand een url daarvoor?

Links voor presale Harry Styles:

Artist en AMEX presale, voor de eerste is een unieke code nodig.

Mochten er anderen zijn die ook willen gaan, laat het dan even weten. Misschien kan ik meerdere kaarten regelen.

Zou graag naar Jack Savoretti gaan in Amsterdam of Utrecht

Ben aangemeld voor zijn nieuwsbrief maar heb geen pre sale link ontvangen.
Iemand die deze toevallig wel heeft?

Zal je dankbaar zijn.

Leuk nieuws voor de Nightwish fans die ook albums de albums met Anette kunnen waarderen. Anette komt samen met band als ik goed begrijp beide albums integraal brengen. 31 juli in Amsterdam. Zaal wordt later bekend gemaakt maar zal wel Afas Live zijn vermoed ik. Ziggo Dome is wat ambitieus denk ik

Phantogram in Keulen
Is er iemand die een mogelijkheid heeft gevonden hoe "Magenta Prio" tickets te kopen? Ik wacht hier al meer dan 10 jaar op... en dan stoppen ze het achter een abonnement enkel voor Duitsers.

Heeft iemand toevallig de Presale code / toegangscode voor Band Of Horses in oktober (bij voorkeur Doornroosje)?

Heeft iemand toevallig de Presale code / toegangscode voor Band Of Horses in oktober (bij voorkeur Doornroosje)?
Dat gaat toch via hun eigen platform dat maandelijks geld kost? Ik ben bang dat niemand hier een abonnement daarop heeft, maar je weet het natuurlijk nooit.

Iemand een werkende voorverkoop link van het After concert? Die in de mail en de SMS brengt je naar de paradiso pagina toe.

Users who are viewing this thread