Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Nogmaals, ik heb niks tegen Parkway Drive. Maar ik heb nog meer niks tegen de rest.

Gojira - 149
Iron Maiden - 150
Parkway Drive - 67 (-9) ;)
Slipknot - 90 (-1)
System Of A Down - 80
je kan ook pluspunten geven he :) zegt een grote parkway drive fan

ik zou het zonde vinden dat 1 van de beste shows van de afgelopen jaren wordt weggestemd nog voor dat SOAD er uit ligt, die eigenlijk niet in de headliner discussie van graspop zou moeten zitten. het is 20 jaar geleden dat ze er stonden en het lijkt me duidelijk dat ze er ook niet meer gaan staan.

Gojira - 149
Iron Maiden - 150
Parkway Drive - 67 (+10)
Slipknot - 90
System Of A Down - 80

Hehe

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
ik zou het zonde vinden dat 1 van de beste shows van de afgelopen jaren wordt weggestemd nog voor dat SOAD er uit ligt, die eigenlijk niet in de headliner discussie van graspop zou moeten zitten. het is 20 jaar geleden dat ze er stonden en het lijkt me duidelijk dat ze er ook niet meer gaan staan.
Mee eens. SOAD mag er echt wel uit nu. Vond top 10 prima voor hun maar zoals je zegt gaan die zoals het er nu voorstaat niet meer op graspop staan

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
En eerlijk gezegd was die show ook niet zo spectaculair of uniek. Was niets mis mee natuurlijk, maar zou dat nu niet meteen een van de meest memorabele graspop acts ooit noemen.

Wat heb jij daar zo op tegen dan?
De enige keer dat ik ze zag (op Jera geloof ik) vond ik het helemaal niks. Maar ik vond niemand daar goed op die dag dus misschien lag het ook wel aan mezelf.

Maar van de vijf overgebleven is Parkway Drive duidelijk de kleinste en zwakste headliner in mijn ogen. Dus niets mis ermee als ze nu op de brandstapel gaan.

Kijk dit soort opmerkingen werken alleen maar averechts. Want ga nu opeens twijfelen om Parkway Drive toch wel pluspunten te geven :D
Dat is inderdaad het grootste gevaar van deze belangrijkste bijzaak in het leven… Maar een mens moet risico’s nemen.

Maar van de vijf overgebleven is Parkway Drive duidelijk de kleinste en zwakste headliner in mijn ogen. Dus niets mis ermee als ze nu op de brandstapel gaan.
Kleinste wel, zwakste niet. Vind Slipknot live dan wel een stuk zwakker. Vielen na de show van PwD erg tegen ondanks dat dat wel de band was waar ik met vele maten meer naar uitkeek. (Maar ieder zon zijn mening natuurlijk)

Ik vind System of a Down eigenlijk de leukste die er nog tussen staat. Volgens mij ook met een uitstekende live rep (zelf 1x gezien en dat was erg goed), maar is de gedachte hier dat ze maar één keer op Graspop stonden, en dus minpunten krijgen, of dat ze gewoon de minste van het stel zijn?

• Leuk
Waarderingen: saurus
Ik vind System of a Down eigenlijk de leukste die er nog tussen staat. Volgens mij ook met een uitstekende live rep (zelf 1x gezien en dat was erg goed), maar is de gedachte hier dat ze maar één keer op Graspop stonden, en dus minpunten krijgen, of dat ze gewoon de minste van het stel zijn?

De gedachte is dat ze veel te ver zijn gekomen voor een band die 20 jaar geleden voor het laatst op Graspop stond en de kans eigenlijk gewoon nul is dat ze er nog gaan staan (zo goed als nul voor de mensen met hoop)

De gedachte is dat ze veel te ver zijn gekomen voor een band die 20 jaar geleden voor het laatst op Graspop stond en de kans eigenlijk gewoon nul is dat ze er nog gaan staan (zo goed als nul voor de mensen met hoop)
Ah helder; blijft het wel voor mij de leukste overgebleven band haha.

Users who are viewing this thread