Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Bring Me The Horizon - 113
Faith No More - 75
Ghost - 109
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 115
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 131
Nine Inch Nails - 106
Parkway Drive - 150
Rammstein - 34 (-10)
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 165
System Of A Down - 114
Tool - 105
Twisted Sister - 85
De swifties zijn echt aan het ronselen😆

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo
taylor swift suck it GIF

A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Faith No More - 75
Ghost - 109
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 115
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 141 (+10)
Nine Inch Nails - 106
Parkway Drive - 150
Rammstein - 24
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 165
System Of A Down - 114
Tool - 105
Twisted Sister - 85

A Perfect Circle - 102
Aerosmith - 45
Alice Cooper - 95
Avenged Sevenfold – 91
Faith No More - 75
Ghost - 109
Gojira - 135
In Flames - 93
Iron Maiden - 109
Judas Priest - 101
Korn - 115
Lamb Of God – 90
Machine Head - 132
Nightwish - 141
Nine Inch Nails - 106
Parkway Drive - 150
Rammstein - 14 (-10)
Sabaton - 61
Slayer - 108
Slipknot - 165
System Of A Down - 114
Tool - 105
Twisted Sister - 85

Wat is dat toch met Nightwish? Als we WT en Evenescene zo snel kunnen elimineren, dan moet deze toch ook lukken. :p
Rammstein nemen zichzelf ten minste niet te serieus.
Ik ben het laatst ook eens aandachtiger gaan luisteren, mede door dit topic en CropTop 100, maar ik voel hem ook totaal niet.

Was nog te druk met Rammstein verdedigen, maar zo te zien gaat dat niet lang meer duren. Dus wat mij betreft tijd om de jacht te openen... Light the beacons!!🔥

Ik ben het laatst ook eens aandachtiger gaan luisteren, mede door dit topic en CropTop 100, maar ik voel hem ook totaal niet.

Was nog te druk met Rammstein verdedigen, maar zo te zien gaat dat niet lang meer duren. Dus wat mij betreft tijd om de jacht te openen... Light the beacons!!🔥
Als Progrock liefhebber ligt symfonische metal ook altijd wel lekker in het gehoor. Ik vind Nightwish de beste van dat rijtje (met WT, Evanescence, Epica etc). Dus die ga ik denk ik wel helpen verdedigen, haha.

Jammer dat Porcupine Tree nooit headliner is geweest op Graspop. Benieuwd of zij er nog tussen hadden gestaan.

Als Progrock liefhebber ligt symfonische metal ook altijd wel lekker in het gehoor. Ik vind Nightwish de beste van dat rijtje (met WT, Evanescence, Epica etc). Dus die ga ik denk ik wel helpen verdedigen, haha.

Jammer dat Porcupine Tree nooit headliner is geweest op Graspop. Benieuwd of zij er nog tussen hadden gestaan.
Zou goed kunnen, ben van beide genres ook geen mega fan (op Porcupine Tree na). WT en Evanescence vind ik dan vanuit nostalgisch oogpunt nog wel vet, maar zou nieuwe muziek van ze ook niet zo snel meer opzoeken/zetten.

Top 5 in wat? ticketverkoop? zedendelicten? hoeveelheid pyro? top 5 bands die niet meer actief zijn? top 5 bands die nooit meer op Graspop zullen staan?

Iedereen stemt op basis van andere factoren, op bepaalde factoren zou Rammstein hoog kunnen eindigen, op anderen niet. Het is duidelijk dat heel veel mensen een mening hebben over die band, te zien aan de statistieken.

Wel benieuwd wat er met dit spel gaat gebeuren als Rammstein eruit ligt, dan zal het een stuk dynamischer worden lijkt me

Users who are viewing this thread