Top 2000

👍
-Numb zonder Jay Z
-Pokémon

👎
-Frank Ocean
-Numb met Jay Z
-War on drugs

Jij gaat toch echt op mijn naughty list hoor 😄

De War On Drugs nummers zijn dan nog redelijk neutraal hierin wel, dat is in een top2000 prima in de afwisseling. Pokémon natuurlijk pure nostalgie, maar de rest is dan toch de voor mij hiphop(-invloeden) die erin zitten. (Prima als men Frank Ocean geen hiphop vind, zo klonk het in mijn herinneringen van afgelopen week wel)

Maar ik zal dan nog maar niet beginnen over het genot van de muziek van Nederlandse bodem of het "meh"-gevoel bij The Cure 🤪

De War On Drugs nummers zijn dan nog redelijk neutraal hierin wel, dat is in een top2000 prima in de afwisseling. Pokémon natuurlijk pure nostalgie, maar de rest is dan toch de voor mij hiphop(-invloeden) die erin zitten. (Prima als men Frank Ocean geen hiphop vind, zo klonk het in mijn herinneringen van afgelopen week wel)

Maar ik zal dan nog maar niet beginnen over het genot van de muziek van Nederlandse bodem of het "meh"-gevoel bij The Cure 🤪
Nu raak je een gevoelige snaar, @Koekdoos. Snap best dat bijv Friday I'm in love wat gezapig kan zijn, maar heb jij bij de intro van Plainsong niet op zijn minst een klein genietmomentje? 😁

Nu raak je een gevoelige snaar, @Koekdoos. Snap best dat bijv Friday I'm in love wat gezapig kan zijn, maar heb jij bij de intro van Plainsong niet op zijn minst een klein genietmomentje? 😁

Ik heb geen idee hoe dat nummer klinkt op basis van de titel. Maar A Forest en Lullaby kan ik bijvoorbeeld echt helemaal niks mee, Friday I'm In Love is dan nog redelijk prima wat dat betreft.

Niet gedacht dat hier zoveel Stranger Things fans zouden zijn. Kate Bush was vooral de favoriet van moeders maar door die scène ben ik het Hounds of Love album helemaal grijs gaan draaien. Morgenochtend bij wakker worden niet de telefoon openen tot ik de finale af heb. Hoop dat het overtuigender is als de rest van het laatste seizoen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Niet gedacht dat hier zoveel Stranger Things fans zouden zijn. Kate Bush was vooral de favoriet van moeders maar door die scène ben ik het Hounds of Love album helemaal grijs gaan draaien. Morgenochtend bij wakker worden niet de telefoon openen tot ik de finale af heb. Hoop dat het overtuigender is als de rest van het laatste seizoen.
Al 20 jaar fan! Ik zou Kate dolgraag live zien. Ze trad in 2014 een aantal keer op in Londen, maar toen was ik met mijn scriptie bezig en had ik geen cent te makken. Nog steeds spijt dat ik niet tóch ben gegaan.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Oasiss
AL 20 jaar fan! Ik zou Kate dolgraag live zien. Ze trad in 2014 een aantal keer op in Londen, maar toen was ik met mijn scriptie bezig en had ik geen cent te makken. Nog steeds spijt dat ik niet tóh ben gegaan.
Ik voel deze (en nog meer voorbeelden waarvan ik baal dat ik ook tot die tijd een arme student was).

• Geweldig
Waarderingen: AngieH
Jammer inderdaad, helemaal omdat ze wel de hele tijd verkondigen dat ze de volledige versies draaien. The Black Parade was ook ietsje ingekort gister.

Heeft iemand Arriving Somewhere But Not Here nog meegekregen? Benieuwd hoeveel minuten daarvan zijn overgebleven...

Ergens wel jammer dat ze dan iets als Shine on you Crazy Diamond wel in zijn volledigheid afspelen, waarvan je de eerste +- 10 minuten dan juist weer prima kan missen.
Van mijn mogen ze Pink Floyd volledig schrappen. Dat vind ik nou pretentieuze boomermeuk

• Verdrietig
Waarderingen: Timmetje
Bitter sweet symphony is voor mij 2 dingen: de memorabele slotscène van de film Cruel Intentions, die ik als tiener echt geweldig vond. En een eurotrip van een maand met mijn vriendengroep (die, 25 jaar later, nog helemaal compleet is, wat een zegening an sich) van de middelbare, waarbij we in Praag in echt een super gaar ondergronds café terechtkwamen met een onvergetelijke sfeer en dit nummer als allerlaatste nummer voor de kroeg dichtging. Die hele toko vol dronken meebrullende Tsjechen ga ik nooit vergeten. Voor mij dus echt top 10 fijnste nummers ooit materiaal.

Users who are viewing this thread