Top 2000

Het is niet eens hiphop, maar neo-soul. Ik heb op Frank Ocean gestemd en vind het juist een van de grote lichtpunten van de nieuwkomers. Ook wel positief verrast dat Frankie zo populair is. En terecht, want zijn twee albums Blonde en Channel Orange zijn twee van de grote klassiekers van de 21e eeuw.

Het is geen hiphop?

Ik las rapper op wikipedia en denk daarbij automatisch aan hiphop. Dan kan ik niks met zijn muziek en de rest van zijn genre. Geef mij dan maar de nummers van onder andere Tom Petty, Bruce Springsteen, Bruno Mars. Klassiekertje van Andre van Duin ook leuk en persoonlijke favoriet van Whitesnake.

Ik las rapper op wikipedia en denk daarbij automatisch aan hiphop. Dan kan ik niks met zijn muziek en de rest van zijn genre. Geef mij dan maar de nummers van onder andere Tom Petty, Bruce Springsteen, Bruno Mars. Klassiekertje van Andre van Duin ook leuk en persoonlijke favoriet van Whitesnake.
Juist die afwisseling is zo leuk. Nummers die ik de rest van het jaar nooit opzet, maar nu toch lekker meelal of naar luister. Al blijft het zeuren op bijv De Bankzitters zo leuk, stiekem vind ik het wel leuk dat die erin staan.

Dat je om 7:00 wakker wordt en baalt dat je net the national hebt gemist... terwijl je het nummer op elk willekeurig moment kan opzetten🙉 Bijft toch een apart gevoel.

Toch ook nog maar de (trosfeest) opening terugkijken.

Dit jaar wel kans om extra veel mee te krijgen met twee kids die niet top slapen #omdenken
Retweet op mezelf, weer een uurtje te vroeg ingepland (of een uur te laat uit bed haha)

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Juist die afwisseling is zo leuk. Nummers die ik de rest van het jaar nooit opzet, maar nu toch lekker meelal of naar luister. Al blijft het zeuren op bijv De Bankzitters zo leuk, stiekem vind ik het wel leuk dat die erin staan.

Zeker, maar er zijn altijd ook wel nummers waarbij ik denk “ugh, is ie al afgelopen?..”. De overgrote meerderheid is gewoon super inderdaad

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Al blijft het zeuren op bijv De Bankzitters zo leuk, stiekem vind ik het wel leuk dat die erin staan.
Wtf Is Going On What GIF by truTV’s Hack My Life

Mag voor mij wel een maximum (5 bijvoorbeeld) op met hoe vaak je op een bepaalde artiest mag stemmen. Zag online mensen die alleen op een bepaalde artiest hadden gestemd. Zitten nu een hoop nummers tussen waarvan ik denk, had een andere artiest dit gemaakt, dan was het er nooit ingekomen.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Mag voor mij wel een maximum (5 bijvoorbeeld) op met hoe vaak je op een bepaalde artiest mag stemmen. Zag online mensen die alleen op een bepaalde artiest hadden gestemd. Zitten nu een hoop nummers tussen waarvan ik denk, had een andere artiest dit gemaakt, dan was het er nooit ingekomen.
Op een bepaalde artiest of op een bepaald nummer? Ik heb bijvoorbeeld meerdere malen op Iron Maiden, Metallica en AC/DC gestemd.aar wel allemaal op andere nummers

Zo'n gevoel had ik vandaag ook even toen ik binnen korte tijd Suzanne en Freek voor de kiezen kreeg. Ik begrijp het van de fans, maar van mij mogen ze een gemiddelde van de afgelopen drie jaar doen of iets dergelijks....

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Spinvis is voor mij juist een heerlijke afwisseling tussen de soms toch wel echt verschrikkelijke nummers die in de top2000 staan. Even een moment waarop het geluid weer iets harder gaat.

• Leuk
Waarderingen: Chiel en Joslittel

Users who are viewing this thread