Pinkpop+Werchter HURT/HEAL

Het idee van een metal versie hiervan is wel leuk maar zie niet zo het nut ervan in om alcatraz headliners met graspop headliners te vergelijken, dat zijn toch 2 totaal andere categorieën

Dan ben je eerst een paar weken bezig met bands als Accept en Kk's priest weg te werken

5 edities van graspop met 2 mainstages lijkt me al een aardig lang lijstje wat men wel een tijdje bezig houd

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Koekdoos
Het idee van een metal versie hiervan is wel leuk maar zie niet zo het nut ervan in om alcatraz headliners met graspop headliners te vergelijken, dat zijn toch 2 totaal andere categorieën

Dan ben je eerst een paar weken bezig met bands als Accept en Kk's priest weg te werken

5 edities van graspop met 2 mainstages lijkt me al een aardig lang lijstje wat men wel een tijdje bezig houd
Elk goed spelletje heeft kanonnenvoer nodig Loek. Hier stortte iedereen zich gretig op het arme Maneskin. De metalversie heeft ook zijn Yungblud's nodig, dus leuk om het met Alcatraz erbij te doen! Eens kijken welke Alcatraz headliner het langste stand houdt.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en MetalLimbo
En daarbij ook meteen: fuck de kaassoufle. Hoe durf je het woord kaas als eerst te zeggen terwijl ik voornamelijk op bladerdeeg loop te kouwen.
Als dat ding voornamelijk uit kaas bestond zou ik geen gehemelte meer over hebben gehad inmiddels. Je begint toch altijd net iets te snel aan een verse kaassouffle.

• Haha
Waarderingen: Piebe71 en MetalLimbo
The Cure - 122
Dua Lipa - 91
Foo Fighters - 77
Linkin Park - 58
Metallica - 67 (+10)
Muse - 163
Pearl Jam - 174

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71
Limbo's vinden vegetarisch eten woke. ;)
Nee, hoor. Heb gewoon liever iets met vlees/vis erin/erbij, maar er zijn meer dan genoeg lekkere vegetarische/vegan gerechten. 😉
Heb wel graag de keuze.

En woke is voor mij ook prima, zolang het geen extreme, absurde vormen gaat aannemen. :)
Ik stoor mij dan ook veel eerder aan anti-woke dan aan woke zelf, maar dat is uiteraard een heel andere discussie.. 💁‍♂️

Nee, hoor. Heb gewoon liever iets met vlees/vis erin/erbij, maar er zijn meer dan genoeg lekkere vegetarische/vegan gerechten. 😉
Heb wel graag de keuze.

En woke is voor mij ook prima, zolang het geen extreme, absurde vormen gaat aannemen. :)
Ik stoor mij dan ook veel eerder aan anti-woke dan aan woke zelf, maar dat is uiteraard een heel andere discussie.. 💁‍♂️
Was ook met een knipoog uiteraard en zelf ook een Limbo :)
Los van het feit dat ik wel veel mensen hier in de omgeving tegenkom die per sé vlees willen eten. Maargoed, andere discussie inderdaad.

Terug naar het afzagen van headliners.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en MetalLimbo

Users who are viewing this thread