Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Absoluut! Als Parkway Drive nog niet hoger komt dan middag op de main. Zou wel een mooie zijn voor 2 van de eerste 2 mainstage plekken of iets hoger in de Barn. Van harte welkom.
Landmvrks was in voorprogramma Beartooth ook wel veruit de beste van de avond in 013 vorig jaar. Beartooth vond ik dan weer qua geluid Big Time Rush die metalcore uitprobeert.
Mogen gerust vroeg op de dag de boel af komen breken.
Het is alweer de zevende editie van onze lijst die we gaan samenstellen aan de hand van jullie stemmen. Zorg mee dat je favoriete nummers hoog komen in de lijst. Alle info kan je vinden in ht desbetreffende topic!
Absoluut! Als Parkway Drive nog niet hoger komt dan middag op de main. Zou wel een mooie zijn voor 2 van de eerste 2 mainstage plekken of iets hoger in de Barn. Van harte welkom.
Nu er toch voor een iets langere periode geen nieuwe namen komen heb ik nog wel een vraag puur uit nieuwsgierigheid. Welke act van de afgelopen edities van RW vonden jullie by far de allerslechtste?
Nu er toch voor een iets langere periode geen nieuwe namen komen heb ik nog wel een vraag puur uit nieuwsgierigheid. Welke act van de afgelopen edities van RW vonden jullie by far de allerslechtste?