Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I know we have the majority of our bigger acts now but both Lollapalooza Berlin and BBK are announcing tomoz. Hoping for that elusive Vampire Weekend booking
Hi, I am from Barcelona and I may be going this year alone. Is there a WhatsApp group for singles? Also, do you know if the Resort have single packages? So I don't have to pay for 2?
Thank you!
Gisteren de playlist bijgewerkt en nogmaals besefte ik me hoe mooi deze line-up geworden is. Er zijn eigenlijk geen bands die ik niet wil zien, hooguit prima om te missen. Popacts zoals Renee Rapp en Halsey ben ik stiekem ook wel benieuwd naar hoe die live zijn.
Bij de laatste drop zat voor mij eigenlijk maar 1 echt onbekende naam en dat is Siera Ferrell. Maar holy sh*t wat een leuke ontdekking! Een soort jazzy bluegrass met soms een bite, leuke kennismaking en ga ik me nog verder in verdiepen.
En verder toch ook wel blij met de terugkeer van Yard Act. Twee jaar geleden bij gebrek aan alternatief naar binnen gelopen in KlubC en zeer blij verrast. Ook nu luistert deze nerdy variant van postpunk heerlijk weg