Pinkpop 2026

Lijkt er bijna op. Dit terwijl Within Temptation wel zelf een aantal keer aangegeven heeft graag op Pinkpop te staan.

Zit er aan te denken naast Pinkpop voor ‘t eerst eens naar Bospop te gaan.
Niet bijna, het lijkt me heel duidelijk

Als de band graag wilt en ze staan er nooit dan heeft de organisatie er dus geen zin in

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Ik heb het gevoel dat minimaal 80% van de vaste Pinkpoppers het ook toejuichen. Volgend jaar dan maar......?
Zal zeker een reden zijn dat ze er al jaren niet hebben gestaan. Wat mij betreft prima, echt totaal niet mijn ding. Maar dat geldt ook voor epica etc. Die komen beter tot hun recht vinden op een metalfestival zoals graspop etc. En dat weekend van pinkpop zit daar vol mee.

Wat is dat met Within Temptation hier? Die staan elk jaar wel op een veredeld dorpfeest hier in de buurt. Er zijn sowieso festivals waar ze meer tot hun recht komen.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe en thedude182
Wat is dat met Within Temptation hier? Die staan elk jaar wel op een veredeld dorpfeest hier in de buurt. Er zijn sowieso festivals waar ze meer tot hun recht komen.
Klopt. Maar daar gaat (nagenoeg) niemand hier in het Pinkpop topic naar toe. Naar Pinkpop wel. Dus de wens uiten om ze een keer op de Pinkpop line-up te hebben, is heel logisch...

Deze Bospop aankondiging opent wel deuren voor de discussie van Volbeat headliner op Pinkpop ja of nee. Nu kan je ze gewoon doorverwijzen naar Baspop net als 90% van de rockacts

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Deze Bospop aankondiging opent wel deuren voor de discussie van Volbeat headliner op Pinkpop ja of nee. Nu kan je ze gewoon doorverwijzen naar Baspop net als 90% van de rockacts
De twee festivals hebben natuurlijk gewoon een bepaalde overlap dat lijkt me duidelijk

In een interview wordt vermeld dat bospop ook graag the cure had geboekt als headliner bv

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en DennisvdBr
De twee festivals hebben natuurlijk gewoon een bepaalde overlap dat lijkt me duidelijk

In een interview wordt vermeld dat bospop ook graag the cure had geboekt als headliner bv

Veel acts worden afgewezen met als enige commentaar “Bospop.”, dat kan je nu ook bij Volbeat zeggen in zo’n discussie, bedoel ik niet te serieus!

Die PP vrijdag is wel echt slecht zeg. En dan liggen Sleep Theory en The Plot in You ook nog 'in mijn straatje'. Ofjah als ze niet ZO slecht waren man man man. 0 diepgang, alle cliches, no shame. Zijn die 2 soms package deal met een nog aan te kondigen Metal naam?

• Haha
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread