Niets dat je kan uitstellen tot maandag met een dubbel biertje.En de dag erop voel je ook alles dubbel?
Niets dat je kan uitstellen tot maandag met een dubbel biertje.En de dag erop voel je ook alles dubbel?
Ik denk dat 1/3 van het volk dat zelfs niet door heeft dat ze dat doen.Zou er eigenlijk iemand zijn die Limp Bizkit wel degelijk gaat kijken en het erg zou vinden als ze break stuff 2x doen ?
Ik probeer altijd helder te zijn voor de headliners die ik wil zien. Maar het idee en de uitvoering ervan verschillen nog wel eensZorg dat je vrijdagavond helder bent voor Volbeat en Twisted Sister, die eerste is toch wel een van de headliners voor jou toch?
Ja precies, is inderdaad de samenvatting van de gemiddelde headliner. Neemt niet weg dat ik vind dat Limp Bizkit ondanks hun repertoire het nalaat een headline waardige show neer te zetten.
Vorig jaar waren het er 4, hoopte dat het blijvend was maar helaas, enkel op jubileum edities blijkbaar.Klopt wel, vind het al vreemd dat ze maar 3 stages hebben voor zo een groot festival. voelt toch verkeerd aan.
Denk dat we eerst de show maar eens moeten zien voor we dit oordeel gaan vellen.....
Steel Panther is trouwens bekend gemaakt voor Bospop, en dat is de eerste show in de zomer. Nu ligt dit precies tussen GMM en Alcatraz in met half juli. Zouden ze vroeg in de zomer komen, gezien sommige festivals nog een handvol namen bekend moeten maken, of laat met Bospop ergens in het begin van de tour?
Ja zo zat ik ook al te denken. Alcatraz heeft nog 3 spots in totaal open staan, dus kan zijn dat ze daarbij komen, anders evt LF.Gezien de plaatsen die nog beschikbaar zijn op Graspop, zou ik eerder gokken van niet. Of er zou weer wat geschoven moeten worden met de grootte van de namen.
Airbourne natuurlijk dit jaar al op GMM.Floor Jansen, Airborne en Steel Panther op Bospop zouden toch prima op GMM kunnen, maar toch vreemd dat die nog niet gekozen zijn. ZZ Top was wat mij betreft een hele goede Marquee headliner geweest. Er zijn ondertussen vreemdere keuzes gemaakt in de lineup...
Bospop is toch niet de eerste aankondiging van steel panther hoor, we wisten al een tijd dat die op tour zijn rond graspop
Airbourne hoort natuurlijk niet in dat rijtje die stonden er dit jaar alFloor Jansen, Airbourne en Steel Panther op Bospop zouden toch prima op GMM kunnen, maar toch vreemd dat die nog niet gekozen zijn. ZZ Top was wat mij betreft een hele goede Marquee headliner geweest. Er zijn ondertussen vreemdere keuzes gemaakt in de lineup...
Voor zover ik weet doet ZZ Top enkel festivals als ze mogen headlinen. Dan snap ik wel dat GMM ze laat passeren.Airbourne hoort natuurlijk niet in dat rijtje die stonden er dit jaar al
Is inderdaad wel bijzonder dat ZZ top nooit op Graspop staat. Denk niet dat ze akkoord gaan met marquee head, zou ook een rare positie zijn voor ze. Had van mij prima gemogen op de spot van Def Leppard of Alice Cooper ofso
ook raar inderdaad dat ze dat solo project van Floor nooit hebben geboekt. Graspop lijkt wel een afkeer te hebben tegen Nightwish en Floor![]()
Voor hun headline zaalshow in het sportpaleis deden ze ook niets meer dan hun standaard set, hetzelfde de vorige keren dat ze heel hoog stonden op festivals, dus betwijfel dat.Denk dat we eerst de show maar eens moeten zien voor we dit oordeel gaan vellen.....
Ze hebben al eens headliner gestaan, was toen niet echt de moeite. Denk dat het dan ook maar terecht is dat sommige mensen (mezelf inclusief) dit gevoel hebben
Op Bospop headlinen ze ook niet dus dat denk ik niet, denk dat ze met mainstage sub wel akkoord gaanVoor zover ik weet doet ZZ Top enkel festivals als ze mogen headlinen. Dan snap ik wel dat GMM ze laat passeren.
???? op Graspop ???? wanneer ???? Weet wel dat ruim 10 jaar terug LB een keer headliner was
Maar ja idd laten we een optreden van jaren geleden als ijkpunt nemen....