Radiohead en aanverwante projecten

Amai de laatste van de 4 maar ook de beste.

- Geluid met voorsprong beste van de 4 area's
- uber arena heel leuke verrassende zaal, standing area heel klein en je stond dus by default heel dicht
- Publiek enorm aangenaam, zwijgen wanneer nodig en volop meezingen voor de rest
- de setlist <3

Als je nog in Berlijn gaat: Hang je jas NIET, ik herhaal NIET IN DE GARDEROBE. Echt zelden zo'n vertiefde organisatorische hellhole gezien
Ja dat was echt dramatisch. Heb mijn jas bij me moeten houden. Was niet te doen.

Amai de laatste van de 4 maar ook de beste.

- Geluid met voorsprong beste van de 4 area's
- uber arena heel leuke verrassende zaal, standing area heel klein en je stond dus by default heel dicht
- Publiek enorm aangenaam, zwijgen wanneer nodig en volop meezingen voor de rest
- de setlist <3
Ja je stond er echt heel dichtbij. Mooi om ze zo te zien genieten. Sfeer was ook echt geweldig. Setlist had voor mij wat beter gekund maar je kunt niet alles hebben. Nog steeds zo veel goede nummers.

Ik weet niet zo goed of deze nu beter was dan Madrid, maar weet wel dat ze qua setlist een mooie aanvulling op elkaar zijn geweest. Eindelijk Wolf At The Door live gehoord!

• Leuk
Waarderingen: Cel en noid
Ja dat was echt dramatisch. Heb mijn jas bij me moeten houden. Was niet te doen.
Vreemd, hier heel vlot gegaan. 5m om af te leveren en 10m om op te halen. Niets gehaast en van middenplein naar verdieping hoger moeten gaan

Vreemd, hier heel vlot gegaan. 5m om af te leveren en 10m om op te halen. Niets gehaast en van middenplein naar verdieping hoger moeten gaan
Was ik er waarschijnlijk op het verkeerde moment. Fijn dat het bij jou wel vlot ging.

Wat heb ik onwijs veel zin in morgen. Heb net even A Wolf At The Door bekeken van de show vandaag. Gewoon kippenvel en dan moet ik er zelf nog naartoe. Deze show ga ik niet droog houden sowieso.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Cel en Martijn
Lees voor de lol de reviews op Google maar een keertje. Ik heb de rij gejumped omdat ik er klaar mee was en ik had alsnog pas mijn jas 50 minuten na einde concert.

Lees voor de lol de reviews op Google maar een keertje. Ik heb de rij gejumped omdat ik er klaar mee was en ik had alsnog pas mijn jas 50 minuten na einde concert.
Geloof jullie wel, geluk gehad dan vermoed ik.
Waren er meerdere vestiaires? Misschien is dat het verschil. Door het regenweer gisteren zal het ook wel feller geweest zijn.

De rij bij de backpacks bij aankomst was wel immens.

Man, zo veel zin in vrijdag als ik alle positieve verhalen hoor. Ben benieuwd of ze vrijdag nog iets speciaals doen.

Waren er meerdere vestiaires? Misschien is dat het verschil. Door het regenweer gisteren zal het ook wel feller geweest zijn.

Er was 1 garderobe voor het hele middenplein met 7/8 man die jassen aangaven. Het was vreselijk hahahha

Er was 1 garderobe voor het hele middenplein met 7/8 man die jassen aangaven. Het was vreselijk hahahha
Maar er werden wel backpacks binnen gelaten? want ik las dat er geen tassen mee naar binnen komen? Wij gaan donderdag en hopelijk genoeg tijd om bagage af te geven, maar benieuwd wat we kunnen doen als dat niet lukt.

Maar er werden wel backpacks binnen gelaten? want ik las dat er geen tassen mee naar binnen komen? Wij gaan donderdag en hopelijk genoeg tijd om bagage af te geven, maar benieuwd wat we kunnen doen als dat niet lukt.
Nee, alleen hele kleine tasjes. Van mensen die ik gisteren sprak zouden er buiten de arena lockers zijn voor grotere tassen.

Meer dan geweldig concert, maar alles eromheen was het meest slechte ooit. In de mail gaven ze aan dat een “clutch” naar binnen mocht, maar bij ticketcontrole bleek dat het max een a5 formaat mocht zijn. Had mijn vriendin de ellende dat haar handtas net 10% groter dan een a5 was waardoor ze niet naar binnen mocht. En mijn ticket was al gescand dus ik kon niet meer met haar mee. Is ze via een andere rij naar binnen gegaan waarbij ze daar weer moeilijk deden over het formaat, maar omdat de tas ondertussen leeg was mocht ze door.
En laat ik dan maar niet beginnen over de garderobe in de gang. Vier man personeel voor de hele vloer. Blij dat wij in de buurt van deze uitgang stonden zodat we er redelijk snel door waren.

Resumé. Geweldig concert, geweldig geluid en geweldige setlist. Maar alles eromheen is wel het slechtste crowdmanagement ooit.

Wij gaan donderdag en hopelijk genoeg tijd om bagage af te geven, maar benieuwd wat we kunnen doen als dat niet lukt.
Echt alsjeblieft doe zo veel mogelijk je best om niet met bagage / garderobe te moeten dealen daar. Veel Duitsers hielden hun jas gewoon bij zich bijvoorbeeld (die waren waarschijnlijk voorbereid)

• Leuk
Waarderingen: JKGB en noid

Users who are viewing this thread