The Rolling Stones

Misschien dat nu het stadion in handen is van Feyenoord, dat er weer een opening is naar concerten?
Met de deal van geen concerten meer was miljoenen gemoeid. Ik kan het me niet voorstellen. Mogelijk baseren de bronnen zich nog op de "afgelaste" laatste tour. Desondanks staat er dus wel beschreven dat er een evenement is half juni en dat is op zich wel vreemd.

Met de deal van geen concerten meer was miljoenen gemoeid. Ik kan het me niet voorstellen. Mogelijk baseren de bronnen zich nog op de "afgelaste" laatste tour. Desondanks staat er dus wel beschreven dat er een evenement is half juni en dat is op zich wel vreemd.
Evenement zou natuurlijk ook gewoon de open dag van Feyenoord kunnen zijn al is die meestal later. Is er een Feyenoord-legende die onlangs gestopt is of gaat stoppen die misschien een afscheidswedstrijd krijgt?

Evenement zou natuurlijk ook gewoon de open dag van Feyenoord kunnen zijn al is die meestal later. Is er een Feyenoord-legende die onlangs gestopt is of gaat stoppen die misschien een afscheidswedstrijd krijgt?
Open dag staat daar ook op vermeld. Is 18 juli. Nee, het is wel iets bijzonders wat bewust niet bij naam wordt genoemd...

Ik ga er vanuit dat het twee keer ArenA wordt.

Precies tussen de wedstrijden in.
Rotterdam De Kuip weer terug op de tourlijst.
Hij zal dan toch betrouwbare info hebben. Hij is gewezen op info mbt concerten in de Kuip en de deal die daarmee gepaard is gegaan echter plaatst vandaag Rotterdam weer terug op de tourlijst. Blijkbaar een bepaald luxe hotel in Rotterdam ook niet te boeken die datum....
Misschien spelen ze ergens anders in Rotterdam???

• Cool
Waarderingen: DennisvdBr
Rotterdam De Kuip weer terug op de tourlijst.
Hij zal dan toch betrouwbare info hebben. Hij is gewezen op info mbt concerten in de Kuip en de deal die daarmee gepaard is gegaan echter plaatst vandaag Rotterdam weer terug op de tourlijst. Blijkbaar een bepaald luxe hotel in Rotterdam ook niet te boeken die datum....
Misschien spelen ze ergens anders in Rotterdam???
Dan zal De Kuip niet specifiek in de vergunningverlening hebben gestaan.

Stel, ze doen wel de Kuip, betekent dat dan ook dat Pinkpop voor niks met DI-RECT als sub zit opgescheept na die uitverkochte concerten onder het motto 'de laatste keer? De Stones worden bedankt...

Ik volg IORR niet super goed, maar die zat er toch zelden naast in het verleden?
Bijna nooit idd. In het begin dat zo'n tourlijst vorm krijgt wijzigd er nog wel eens wat maar normaal gezien is het wel een kloppende lijst ruim voor touraankondiging.
Edit: Er kan hooguit eens een dag verschil zitten in een datum en heel incidenteel zit er wel eens verrassing tussen maar dan is die wel al besproken in het forum.

Laatst bewerkt:
Dan is echt echt verbazingwekkend, misschien wel amateuristisch en schandalig om die shows van DI-RECT verkocht te hebben als laatste show ooit. En vervolgens zet je DI-RECT op basis daarvan dus op Pinkpop. Iets zegt me ze dat ze zelf ook weten dat het een gigantisch geniale naaistreek is.

Ik heb nergens gelezen dat de boeking op Pinkpop te danken is aan het feit dat ze de laatste concerten in De Kuip ooit hebben gespeeld?
Ze hebben zichzelf verkocht als band die 4x de kuip uitverkoopt wat natuurlijk nooit was gelukt als het niet werd geadverteerd als laatste concert ooit. Om vervolgens doodleuk daar door te gaan met concerten is ook een middelvinger die naar DI-RECT is geweest.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Waarschijnlijk waren ze het ook niet meer van plan maar als het management van de Stones er speciaal naar vraagt zal Mojo er samen met de gemeente wel naar gekeken hebben. Bij zo'n concert van de Stones gaat het ook om miljoenen. Mojo kan ze ook elders wegzetten. Malieveld Goffertpark Gelredome Philips Stadion maar als Mick Jagger en co speciaal vragen naar de beschikbaarheid van de Kuip dan snap ik wel dat ze ernaar kijken...

Dan is echt echt verbazingwekkend, misschien wel amateuristisch en schandalig om die shows van DI-RECT verkocht te hebben als laatste show ooit. En vervolgens zet je DI-RECT op basis daarvan dus op Pinkpop. Iets zegt me ze dat ze zelf ook weten dat het een gigantisch geniale naaistreek is.
Want je gaat ook echt naar een show omdat het de laatste show op een locatie is. Di-rect had De Kuip anders ook gewoon 3x uitverkocht. En dat ze op basis daarvan op PP staan slaat natuurlijk nergens op. Dat is gewoon een financiele afweging geweest zoals bij alle andere bands die geboekt worden.

• Thinking
Waarderingen: wenteldave
Na 50 jaar komen ze met een nieuw nummer: “Rotterdam”

Nou schrijf maar met viltstift op 15 juni in de Kuip en misschien daarna ook een in de ArenA

Ongelooflijk amateuristisch hoe het management van de Kuip is de laatste jaren. Volgens mij is er een keiharde deal gesloten met de gemeente (waar Feyenoord zelf enorm teleurgesteld over was), dat er geen concerten meer in de Kuip mogen plaatsvinden, wegens de bouw van huizen rondom het stadion. Dan kondig je een laatste reeks concerten aan in de Kuip en nog geen half jaar later hebben ze het over een nieuw concert.

Sowieso absurd dat er een deal gesloten wordt om geen concerten meer te houden in het stadion, voor de bouw van woningen, terwijl je enige huurder die ook nog is bezig is met het overkopen van het stadion, hier niet van op de hoogte was.
Want je gaat ook echt naar een show omdat het de laatste show op een locatie is.
Ik ben hier toch wel een klein beetje schuldig aan hoor, Ja ik vind Di-rect een prima band, maar toen er werd aangekondigd dat dit wel is de laatste concerten ooit in de Kuip gaan zijn, heb ik zonder twijfel een kaart gekocht, zeker als Feyenoord fan, wilde ik heel graag een keer een concert meemaken in de Kuip. Daarna trouwens echt laaiend enthousiast geworden voor het behoudt van de Kuip als concert locatie.

Users who are viewing this thread