ES Primavera Sound Festival 2026

Voor de Belgen: Gisteren mijn vliegtuig geboekt via Vueling, kan je voor een mooie prijs naar Barcelona.

Lola Young is out, TV Girl en Sudan Archives zijn toegevoegd. Ook hebben ze de dagindeling gedeeld.
568383845_1365188501632156_8459112536753060504_n.jpg

Die dag met The XX is écht een natte droom. Holy...

Laatst bewerkt:
Hier ook tickets binnen voor Primavera. Laatste jaren altijd naar BKS geweest, maar voel die lineup echt totaal nog niet dit jaar. Ben 10 jaar niet naar Primavera geweest, dus ben benieuwd of er veel is veranderd daar. Is het bijvoorbeeld nog makkelijk om bij Auditori naar binnen te komen (zonder VIP tickets)?

Hier ook tickets binnen voor Primavera. Laatste jaren altijd naar BKS geweest, maar voel die lineup echt totaal nog niet dit jaar. Ben 10 jaar niet naar Primavera geweest, dus ben benieuwd of er veel is veranderd daar. Is het bijvoorbeeld nog makkelijk om bij Auditori naar binnen te komen (zonder VIP tickets)?
Absoluut.

• Leuk
Waarderingen: jacobz
Ciutat namen.
Het wordt mijn eerste Primavera. Hoe zit dat ook alweer met die Ciutat namen? Die treden in de week rond het festival op in zalen in de stad toch? Moet je daar apart kaarten voor kopen? Of reserveren? Of is het eerst komt/eerst maalt? Meer info please!

Het wordt mijn eerste Primavera. Hoe zit dat ook alweer met die Ciutat namen? Die treden in de week rond het festival op in zalen in de stad toch? Moet je daar apart kaarten voor kopen? Of reserveren? Of is het eerst komt/eerst maalt? Meer info please!
Yes, die treden in de stad op. Programma wordt binnenkort wel bekend gemaakt. En ja je moet reserveren, snel zijn is toch de boodschap.
Het is gratis, maar ze reserveren 15 euro/ticket. Als je bent gegaan, krijg je dat geld terug. Normaal krijgen vips eerst toegang, dan early birds, dan gewone tickethouders.
Die optredens zijn maandag,dinsdag, woensdag en zondag.
Maar de belangrijkste is woensdagavond razzmatazz, ik hoop op the xx.

Yes, die treden in de stad op. Programma wordt binnenkort wel bekend gemaakt. En ja je moet reserveren, snel zijn is toch de boodschap.
Het is gratis, maar ze reserveren 15 euro/ticket. Als je bent gegaan, krijg je dat geld terug. Normaal krijgen vips eerst toegang, dan early birds, dan gewone tickethouders.
Die optredens zijn maandag,dinsdag, woensdag en zondag.
Maar de belangrijkste is woensdagavond razzmatazz, ik hoop op the xx.
Thanks! Woensdagavond is het festivalterrein ook al open met een paar eerste namen toch? Soort openingsavond?

Thanks! Woensdagavond is het festivalterrein ook al open met een paar eerste namen toch? Soort openingsavond?
Jip, dat is de openingsavond. Daar moet je ook gewoon voor reserveren, is gewoon gratis, zelfs zonder reserveringsgeld.
Maar die avond, veel locals met kinderen, ook maar één podium open.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Jip, dat is de openingsavond. Daar moet je ook gewoon voor reserveren, is gewoon gratis, zelfs zonder reserveringsgeld.
Maar die avond, veel locals met kinderen, ook maar één podium open.
Thanks voor de info! Is die openingsavond bij Parc del Forum dan ook voor niet-tickethouders? Gezien de locals en kids?

Beter de Razzmatazz proberen dan voor de woensdag?

Thanks voor de info! Is die openingsavond bij Parc del Forum dan ook voor niet-tickethouders? Gezien de locals en kids?

Beter de Razzmatazz proberen dan voor de woensdag?
Jip klopt, kdenk dat zij die geen ticket hebben, wel iets betalen.

Razzmatazz is natuurlijk afwachten wie er staat. + Op die woensdagavond zijn er dus nog optredens in andere zalen in de stad. Dus wie weet staat daar iets dat je nog leuker vindt he.

Users who are viewing this thread