Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Electric Picnic (28-30 augustus in Ierland) kondigt ook net zijn eerste namen aan: Fontaines DC, Gorillaz, CMAT, Sombr, Zara Larsson, Skepta, Wunderhorse, Role Model en Geese.
Huh? Ik heb er net rekening mee genomen om geen te grote namen bij elkaar te zetten. Twijfelde nog aan Raye én Florence, maar dat leek me wat te veel van het goede (al was de combi Killers, Florence én Macklemore ook niet echt de verkoopsvetpot).
Ik vrees dat ik na twee jaar met echt goede line-ups (naar mijn smaak) en deze potentiële headliners waarschijnlijk een jaar van Pukkelpop wegblijf, tenzij ze met een fantastische undercard komen. Ik heb de meeste potentiële headliners en subs de afgelopen drie jaar voorbij zien komen, en degenen die ik nog niet heb gezien, zijn niet mijn ding. Pulp in the Marquee is waarschijnlijk mijn grootste wens.
Charli had ik wel niet meer verwacht. Als ze Lorde daarvoor zetten, gaan ze toch weer vlotjes verkopen. Maar het moet juist passen natuurlijk. En dan nog een dagje met Turnstile en Amyl onder Tyler (hopelijk) en je hebt al twee mooie gevarieerde pukkelpopdagen.
Als ze daarin slagen, is het wat mij betreft dé boeking van de afgelopen jaren. De kans om hen 2 samen girl, so confusing te kunnen zien brengen... (is nog maar een handvol keren gebeurd)
Na Charli xcx een paar keer beluisterd te hebben op Spotify nu eens een optreden van haar opgezet op YouTube. Ik vind er totaal niks aan, is gewoon een wulpse dame die helemaal alleen op een podium staat met op de achtergrond een cassette waar zij occasioneel mee over zingt?