Best Kept Secret 2026

Jason Isbell tijdens BKS in 013. Had ik ook graag op BKS gehad maar dat zal nu niet meer gebeuren.
Hier baal ik dus oprecht van. Helaas nog niet eerder live gezien, en wil ze echt zien, best wel fan van deze act en echt in mijn straatje (het type act wat net een beetje mist op BKS dit jaar als je het mij vraagt).

Maarja zie Nick Cave maar weg te spelen

• Leuk
Waarderingen: noid
Omdat het nooit te vroeg is om te speculeren....
Fontaines DC is bevestigd voor Reading en Leeds en gaat dus toch weer touren. Eerste headliner voor BKS '27 dan maar?!
Wel interessant. Reading en Leeds hebben ook Charli XCX. Terwijl die zogenaamd ook eventjes niet meer zou touren.
Ben benieuwd hoe groot Fontaines in 2027 zijn, maar headliner BKS? Ik teken ervoor!

• Leuk
Waarderingen: tosti
Omdat het nooit te vroeg is om te speculeren....
Fontaines DC is bevestigd voor Reading en Leeds en gaat dus toch weer touren. Eerste headliner voor BKS '27 dan maar?!
Snap de redenering niet helemaal, omdat ze dit en volgend jaar touren doen ze dat in 2027 nog voor een derde jaar?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Snap de redenering niet helemaal, omdat ze dit en volgend jaar touren doen ze dat in 2027 nog voor een derde jaar?
Ik denk dat ze volgend jaar zo goed als geen optredens doen en R&L hiermee een hele exclusieve headliner heeft te pakken. De kans is groot dat ze iets van nieuwe materiaal gaan Touren aangezien ze in september hun laatste show van de Romance-tour hebben gedaan (gezegd op instagram)
Kans lijkt mij ook aannemelijk dat ze in 2027 weer Touren met een nieuw album en nog grotere plekken pakken a la headliners (waar ze dat dit jaar nog niet overal hadden)

• Leuk
Waarderingen: Vantola
Zo serieus was die opmerking niet.
Je kan hooguit zeggen dat die langere pauze die Fontaines D.C. misschien zou gaan houden toch niet zo lang blijkt te zijn.
Doet Fontaines DC überhaupt aan langere pauzes? Ze zijn constant bezig geweest sinds 2019 (albums in 2019, 2020, 2022, 2024) en hebben nog geen jaar gehad zonder shows (zie setlist.fm). Best een productieve band lijkt me.

Doet Fontaines DC überhaupt aan langere pauzes? Ze zijn constant bezig geweest sinds 2019 (albums in 2019, 2020, 2022, 2024) en hebben nog geen jaar gehad zonder shows (zie setlist.fm). Best een productieve band lijkt me.
Nouja (bijna) een jaar rust is voor hun dus wel echt een langere pauze.

• Leuk
Waarderingen: tosti
Deze kleine(re) namen mogen wel langskomen:
CIEL
Wegsfeer
C'est Qui
Crybabies
Helen Jewett
Slate
Die Spitz
March
Laura Mary Carter
Sierra Veins
Laurie Wright
LEAP

Kunnen we al opmaken wie er uit de bekendmakingen eventueel een dj set gaat doen op de Floor?

• Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Users who are viewing this thread