Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beetje late to the party want ik hoor die plaat vandaag pas voor het eerst, maar vanuit België zou Dressed Like Boys eigenlijk niet mogen ontbreken dit jaar.
Beetje late to the party want ik hoor die plaat vandaag pas voor het eerst, maar vanuit België zou Dressed Like Boys eigenlijk niet mogen ontbreken dit jaar.
Hier baal ik dus oprecht van. Helaas nog niet eerder live gezien, en wil ze echt zien, best wel fan van deze act en echt in mijn straatje (het type act wat net een beetje mist op BKS dit jaar als je het mij vraagt).
Omdat het nooit te vroeg is om te speculeren....
Fontaines DC is bevestigd voor Reading en Leeds en gaat dus toch weer touren. Eerste headliner voor BKS '27 dan maar?!
Fontaines DC is bevestigd voor Reading en Leeds en gaat dus toch weer touren. Eerste headliner voor BKS '27 dan maar?!
Wel interessant. Reading en Leeds hebben ook Charli XCX. Terwijl die zogenaamd ook eventjes niet meer zou touren.
Ben benieuwd hoe groot Fontaines in 2027 zijn, maar headliner BKS? Ik teken ervoor!
Ik denk dat ze volgend jaar zo goed als geen optredens doen en R&L hiermee een hele exclusieve headliner heeft te pakken. De kans is groot dat ze iets van nieuwe materiaal gaan Touren aangezien ze in september hun laatste show van de Romance-tour hebben gedaan (gezegd op instagram)
Kans lijkt mij ook aannemelijk dat ze in 2027 weer Touren met een nieuw album en nog grotere plekken pakken a la headliners (waar ze dat dit jaar nog niet overal hadden)
Zo serieus was die opmerking niet.
Je kan hooguit zeggen dat die langere pauze die Fontaines D.C. misschien zou gaan houden toch niet zo lang blijkt te zijn.
Zo serieus was die opmerking niet.
Je kan hooguit zeggen dat die langere pauze die Fontaines D.C. misschien zou gaan houden toch niet zo lang blijkt te zijn.
Doet Fontaines DC überhaupt aan langere pauzes? Ze zijn constant bezig geweest sinds 2019 (albums in 2019, 2020, 2022, 2024) en hebben nog geen jaar gehad zonder shows (zie setlist.fm). Best een productieve band lijkt me.
Doet Fontaines DC überhaupt aan langere pauzes? Ze zijn constant bezig geweest sinds 2019 (albums in 2019, 2020, 2022, 2024) en hebben nog geen jaar gehad zonder shows (zie setlist.fm). Best een productieve band lijkt me.
Deze kleine(re) namen mogen wel langskomen:
CIEL
Wegsfeer
C'est Qui
Crybabies
Helen Jewett
Slate
Die Spitz
March
Laura Mary Carter
Sierra Veins
Laurie Wright
LEAP
Kunnen we al opmaken wie er uit de bekendmakingen eventueel een dj set gaat doen op de Floor?