Rock Werchter 2026

I guess dat het nog niet uitgesloten is dat David Byrne op Werchter een plekje gaat vinden om fun te hebben. Maar als ze hem op die zondag gaan zetten, gaan er hier een paar voor een hartbrekende keuze komen te staan.

Hopen op sub in de Barn onder wat electronisch. Daar stonden met Elbow, London Grammar, Kiwanuka, PJ Harvey soms best stevige namen dus moet kunnen...

• Leuk
Waarderingen: abzurd en ChrisV
Hopen op sub in de Barn onder wat electronisch. Daar stonden met Elbow, London Grammar, Kiwanuka, PJ Harvey soms best stevige namen dus moet kunnen...
Klopt, in De Barn kunnen echt een paar namen van formaat staan ook voor het 20:00 is. Dit is een mooi voorbeeld ja.
Byrne zou perfect daarvoor kunnen staan om vervolgens backstage wat naar The Cure te kijken ;)

Even gegraven op setlist.fm om te kijken hoe het zit met David Byrne die nooit 3 dagen achter elkaar op andere locaties zou spelen. Om toch een beetje hoop te geven aan de liefhebbers die hem op Werchter willen zien:

30/09/2025 - New York
01/10/2025 - New York
02/10/2025 - Boston
03/10/2025 - Boston
04/10/2025 - Boston
05/10/2025 - Providence

Als je 6 dagen op rij kan spelen op 3 verschillende locaties, moet de afstand tussen België en Nederland ook nog wel te doen zijn, lijkt me.

Yard Act heeft in 24 zelfs beide op dezelfde dag gedaan
Let's hope. Ik checkte net ook de afstand tussen Roskilde en DTRH (9u30 rijden) en dat maakt me wel terug iets pessimistischer. Hoewel hij en zijn band hoeven natuurlijk niet met de tourbus de hele rit te maken. Zij kunnen vliegen en dan opgehaald worden in Amsterdam of zo. Zou zo mooi zijn mocht hij er op zondag staan, dat lijkt me nog de enige mogelijke optie.

Is Paul niet een logische KluBC afsluiter? In combinatie met The Cure op de main moet dat toch kunnen
Daar verwacht ik hem ook. Zo kan ie wat langer doorgaan tijdens The Cure en als alternatief voor wie geen zin heeft in the Cure, want the Barn stopt al vroeger.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread