Festileaks Draft XIX: Wat gaat 2026 ons brengen?

Ben nog erg hard aan het twijfelen of ik voor 3 of 4 dagen festival ga gaan in deze draft! Als er nog veel van mijn headliner lijstje afvalt vrees ik dat het 3 dagen wordt

• Leuk
Waarderingen: JP5
na wat zoek werk heb ik terug 19 mogelijke (Co) Headliners. laten we hopen dat dit lijstje minder snel zal verdwijnen

na wat zoek werk heb ik terug 19 mogelijke (Co) Headliners. laten we hopen dat dit lijstje minder snel zal verdwijnen

Mijn tip: boek eerst de essentiële namen en namen waar je geen vervanging voor hebt. Headliners kan altijd nog wel, tenzij dat toevallig dezelfde categorie is…

Mijn tip: boek eerst de essentiële namen en namen waar je geen vervanging voor hebt. Headliners kan altijd nog wel, tenzij dat toevallig dezelfde categorie is…
Ik neig daar nu ook wel een beetje naar maar zo ruim zitten we bij deze setup toch ook weer niet in de headliners (als je het hebt over headliners voor een groot mainstream festival)?

Ik neig daar nu ook wel een beetje naar maar zo ruim zitten we bij deze setup toch ook weer niet in de headliners (als je het hebt over headliners voor een groot mainstream festival)?

Ik heb denk ik wel tientallen opties…

Edit: al is er wel al wat gestreept

Ik kom ook wel een eind hoor. Maar toch maar een handvol favoriete headliners die ik het liefst niet aan iemand anders gun. ☺️

Ja, met een eerste deelname kan je vol voor favorieten gaan. Bij de 18e deelname ga je toch wel voor wat creatiefs buiten de eigen gedroomde lineup

• Leuk
Waarderingen: JP5

Users who are viewing this thread