Guns N' Roses

Of er zijn weinig GNR-fans met een mastercard, of het loopt niet zo storm met die voorverkoop want er zijn nog volop kaarten in alle prijsklasses. Wachtrij was nog geen minuut vanochtend.

Normaal zou ik vrijdag er klaar voor zitten maar nu was het top.

Verwacht dat beide shows in een zucht uitverkocht raken.

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Weekend Pinkpop is duurder voor mij.

4 x golden Circle zaterdag en twee mooie zitplaatsen eerste ring en rij voor de donderdag. Veel geld maar dubbel dwars waard.

Volgens kaartje begint het 20 uur. Weet niet of het het voorprogramma is want normaal spelen ze 3 uur maar het is zomerdag volgende dag.

Iron Maiden was overigens ook binnen dag uitverkocht en die zijn er 10 juni.

Prachtig toch om deze bands in Ziggo te zien.

• Metal!
Waarderingen: jaydee76
Golden Circle beide Ziggo shows gewoon uitverkocht in beperkte presale.

Hoge prijzen schrikt niet meer af.(helaas)

De show lijkt al zo goed als uitverkocht! Ging sneller dan verwacht! De schaarste werkt dus! Ook het feit dat sommige mensen liever een zaalshow doen dan een festival zal ermee te maken hebben.

De show lijkt al zo goed als uitverkocht! Ging sneller dan verwacht! De schaarste werkt dus! Ook het feit dat sommige mensen liever een zaalshow doen dan een festival zal ermee te maken hebben.
Sportpaleis ook al zo goed als uitverkocht, had ik niet zien aankomen. En ondanks dat mensen klagen over hoge ticketprijzen van concerten en festivals verkopen veel zaken toch gewoon uit,

Dit kan je toch niet verbazen? Afgelopen zomer stonden ze in uitverkochte stadions. Nu doen ze een select aantal shows in kleine venues en dan zou het niet direct uitverkopen?

Dit kan je toch niet verbazen? Afgelopen zomer stonden ze in uitverkochte stadions. Nu doen ze een select aantal shows in kleine venues en dan zou het niet direct uitverkopen?
met een verschrikkelijke live reputatie en de hoge prijzen is dit zeker verbazend.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Users who are viewing this thread