Lowlands 2026

Dat zou wel echt een top optie zijn, als je dan een Nederlandse artiest wilt boeken... En.. hoorde ik nou iemand vengaboys zeggen?!?! Dat zou geweldig zijn ergens richting de avond op vrijdag
Misschien is de Zwarte Cross of Paaspop iets voor je?

Ik ga naar All Points East en zal hem dus al 2 dagen achter elkaar zien het weekend na LL maar als Tyler naar Lowlands komt en er is een goede undercard bijt ik misschien toe

Dat zou wel echt een top optie zijn, als je dan een Nederlandse artiest wilt boeken... En.. hoorde ik nou iemand vengaboys zeggen?!?! Dat zou geweldig zijn ergens richting de avond op vrijdag
Tiësto heeft dit weekend voor het eerst weer een trance set gedraaid op Dreamstate. Zou het dan..?

• Wow
Waarderingen: justin.feestje
Wat kanshebbers en afvallers:

Deftones heeft een show in Berlijn aangekondigd op dinsdag 18 augustus. Donderdag de 20e dus in Frankrijk en zondag de 23e met een grote show in Londen. Zal dus óf Lowlands óf PKP worden verwacht ik ertussen.

Amyl and the Sniffers heeft een EU/UK tour aangekondigd met een perfect gat tijdens Lowlands. In hun post staat dat er nog data bijkomen dus schrijf die maar met potlood op

Screenshot_20251124_192431_Instagram.jpg

Parades de Coura (week voor LL) heeft wat namen aangekondigd. Maruja heeft nog wat goed te maken dus grote kans dat die hun show van dit jaar komen inhalen. Kurt Vile mag ook wel langskomen.

Screenshot_20251124_192826_Instagram.jpg

MJ Lenderman valt af want die is tijdens Lowlands in de USA

Ik verwacht dit voor 2026

Alpha:
Froukje & S10 - Florence + The Machine
Tyler, The Creator - Tiësto (trance-set)
Deftones - The Chemical Brothers

Bravo:
Little Simz - IDLES - Royal Otis - Turnstile - Kneecap - Lil Kleine
Ik had in Augustus uit het niets gegokt op een Tiësto trance-set. Waar dat toen onrealistisch leek, kan dat steeds meer waarheid worden.. Nadat hij afgelopen week een trance-set draaide in Amerika, doet hij nu ook 3 december een B2B met KETTAMA (trance-dj) en heeft hij zijn insta leeggemaakt omdat hij blijkbaar een Trance-album gaat droppen “Bring me to life”..

Lijkt mij de ideale headliner voor Lowlands, een Nederlandse dj maar wel met een status!

Ik had in Augustus uit het niets gegokt op een Tiësto trance-set. Waar dat toen onrealistisch leek, kan dat steeds meer waarheid worden.. Nadat hij afgelopen week een trance-set draaide in Amerika, doet hij nu ook 3 december een B2B met KETTAMA (trance-dj) en heeft hij zijn insta leeggemaakt omdat hij blijkbaar een Trance-album gaat droppen “Bring me to life”..

Lijkt mij de ideale headliner voor Lowlands, een Nederlandse dj maar wel met een status!
Zie hem eerder een eigen show in de Ziggodome doen of iets van soortgelijke strekking.

Had the Haunted Youth graag op LL. Kan nu wel een streep doorheen denk ik ivm Pinkpop?
Staat mij bij dat ze al een x eerder op PP en LL hebben gestaan in 1 jaar. Ik denk niet dat exclusiviteit voor alle bands geldt.

Staat mij bij dat ze al een x eerder op PP en LL hebben gestaan in 1 jaar. Ik denk niet dat exclusiviteit voor alle bands geldt.
Klopt, maar die periode speelden ze op heel veel plekken, het is een beetje aankijken of ze dat weer doen.

Zeker voor de bands in de lagere regionen van het affiche geldt dat ze prima op meerdere festivals van Mojo kunnen staan.

Users who are viewing this thread