Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik heb het idee dat de huidige namen niet echt een breed publiek trekken. Maar goed, ik heb zelf ren kaartje op zak hoor. Na alweer zin in!
4 van de 6 grootste namen, doen (of hebben net gedaan) nog een show in de Afas of ziggo Dome (+1 nog een recent in de 013). Weinig exclusiviteit dus bij de headliners die mensen over de streep kan trekken.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
4 van de 6 grootste namen, doen (of hebben net gedaan) nog een show in de Afas of ziggo Dome (+1 nog een recent in de 013). Weinig exclusiviteit dus bij de headliners die mensen over de streep kan trekken.
Is DTRH ooit het festival van de exclusieve headliners geweest dan?

Mwah ik denk dat de meeste mensen echt passen of recent zijn gepasseerd:
A Perfect Circle is meer een Pinkpop boeking denk ik (boeken voornamelijk Maynard James Keenen bands)
Kasabian is niet meer wat het ooit was nadat Tom weg is
Vaccines stonden er dit/afgelopen jaar nog
Kneecap stonden er vorig jaar nog
Pixies kan nog in de lijn Iggy Pop/Patti Smith, maar heb toch het idee dat het animo voor Pixies minder gaat zijn tov. de kosten
Haunted Youth zou prima passen inderdaad.
Ik zie de Pixies en Haunted Youth nog wel komen hoor. De rest verwacht ik deze editie ook niet.

Nee helemaal niet zelfs.

Vaak namen die tussen ziggo en afas hangen.

Wel regelmatig echte krenten uit de pap, zoals in het verleden Rosalia en FKA Twigs.

LCD Soundsystem was ook wel een unieke headliner!
En geen headliner, maar een ander mooi voorbeeld van een exclusieve naam was natuurlijk The Whitest Boy Alive. Die touren niet meer en spelen slechts twee shows per jaar ongeveer.

Voortbordurend op het 'TOMORA-mysterie': Een korte search op Spotify brengt mij bij een spotifyprofiel met één enkel geluidsfragment en maarliefst 1 maandelijke luisteraar.
Dit linkt dan wél door naar een instagrampagina met 82 volgers...die gevolgd wordt door het officiële DTRH-kanaal!

Uit dat fragmentje kun je verder weinig opmaken, behalve dat het behoorlijk elektronisch is. Een samenwerking tussen 1/2 Chemical Brothers en AURORA lijkt dan wel voor de hand te liggen.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en jaigalaar
Ook wel grappig dat als je TOMORA op spotify zoekt, je de eerste 10 namen van DTRH ziet haha.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Voortbordurend op het 'TOMORA-mysterie': Een korte search op Spotify brengt mij bij een spotifyprofiel met één enkel geluidsfragment en maarliefst 1 maandelijke luisteraar.
Dit linkt dan wél door naar een instagrampagina met 82 volgers...die gevolgd wordt door het officiële DTRH-kanaal!
En de site waar op het account naar wordt gelinkt, geeft ook niet veel weg volgens mij:

Op Idles en the Cure na heeft Pinkpop niets aangekondigd dat ik op DTRH had willen zien.

Ik denk dat ik een nieuwe mogelijke hint heb over wie er achter de naam TAMORA zit, gebaseerd op iets dat ik in de website heb gevonden. In de source code (view-source:https://www.tomora.com/) is namelijk te zien dat er een video wordt ingeladen vanaf deze URL:

1763977774795.pngdctjpv2dbdrsi.cloudfront.net/haim/2025/glitch.mp4

Als je vervolgens de source code (view-source:https://www.haimofficial.com/) bekijkt van de website van HAIM, dan zie je dat ook dezelfde begin van de URL wordt gebruikt voor het inladen van een video:

1763977805286.pngdctjpv2dbdrsi.cloudfront.net/haim/2025/haim-header---COMPRESSED.mp4

Het kan natuurlijk ook gewoon luiheid zijn geweest, dat de ontwikkelaar een onderdeel van de HAIM website heeft hergebruikt. Verder zie ik ook geen enkele link tussen HAIM en TOMORA.

Ik denk dat ik een nieuwe mogelijke hint heb over wie er achter de naam TAMORA zit, gebaseerd op iets dat ik in de website heb gevonden. In de source code (view-source:https://www.tomora.com/) is namelijk te zien dat er een video wordt ingeladen vanaf deze URL:

Bekijk bijlage 17144dctjpv2dbdrsi.cloudfront.net/haim/2025/glitch.mp4

Als je vervolgens de source code (view-source:https://www.haimofficial.com/) bekijkt van de website van HAIM, dan zie je dat ook dezelfde begin van de URL wordt gebruikt voor het inladen van een video:

Bekijk bijlage 17145dctjpv2dbdrsi.cloudfront.net/haim/2025/haim-header---COMPRESSED.mp4

Het kan natuurlijk ook gewoon luiheid zijn geweest, dat de ontwikkelaar een onderdeel van de HAIM website heeft hergebruikt. Verder zie ik ook geen enkele link tussen HAIM en TOMORA.
Ik had ook al even in de source code zitten kijken maar had daar niks significants gevonden. Zowel HAIM als als TOMORA zijn beide bij een (sub)label van Universal Music aangesloten, dus kan goed zijn dat elementen zijn hergebruikt. Ook omdat er inderdaad geen andere link is tussen de twee.

Mij viel echt nu pas het hele mysterie rondom TOMORA op, als het écht iets is met Aurora ben ik ZO blij!!

Users who are viewing this thread