Rock Werchter 2026

Heerlijk toch! Kwaliteit boven hype.

Nee, The Prodigy hoeft voor mij ook niet echt zonder Flint. Maar in 2015 was dat toch een dik feest. Veel sfeer op de wei toen.

Van DTRH graag all them witches, berninger, Byrne en beirut.
Die namen mogen van mij ook doorkomen, en dan bij voorkeur op zondag!

Jammer dat DTRH ook geen exacte dagen vrijgeeft voor de artiesten die aangekondigd zijn, kan ik nog niet beginnen puzzelen :(

Little Simz moest er al in 2023 staan, maar haar toen verzet naar Core om tickets te schuiven (dat zeiden die van Compact Disc Dummies toch).
Ze hebben haar geen zaalshow gegeven, dat wordt dus gewoon RW.

Loyle Carner staat ook al in Engeland het Werchter weekend. Ik zie die even goed Pukkelpop doen deze keer, en niet RW (die hadden hem nog in 2024).

• Geweldig
Waarderingen: emilejol
Lijkt me dat die speciaal even Mad Cool komen doen (en er dan NOS bijnemen) voor welke reden dan ook, en dan terug weg zijn.
Lorde lijkt me ook out. Gaat gewoon niet touren tijdens RW.
Vraag is dan wie de plek voor The xx gaat innemen. Toch gewoon Teddy Swims als sub? Verder zie ik momenteel weinig echte mogelijkheden.

• Verdrietig
Waarderingen: ChrisV
Mooie line-up voor DTRH. Ze slagen er toch weer in om relevante hedendaagse namen te combineren met de alternatieve en indie- grootheden (David Byrne, Matt Berninger,..). Verder mag voor mij persoonlijk Florence, David Byrne, EOTS, All Them Witches, Beirut, Matt Berninger, De Staat en VOORAL Kevin Morby doorkomen.

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Op Florence na gaat de bovenkant van DTRH gewoon richting RW hoor.

Little Simz, Loyle Carner en David Byrne zou echt al een mooie kwaliteitsinjectie zijn wat hoger op het RW affiche. 💪 Nog een paar gitaren erbij en je hebt echt voor ieder wat moois te kiezen aan het einde van een dag.

Echt benieuwd wie er op vrijdag nog als co-headliner bijkomt om tickets te verschuiven.

Ik geraak niet verder dan Florence + the Machine, maar heel vreemd dat ze die dan nog niet aangekondigd zouden hebben.

Users who are viewing this thread