Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Top, gelukkig. Melkweg ook heel erg sterk, maar het was een zaterdag dus dat is vaak vertekenend. Die kunnen een uurtje op een festival de boel ook wel flink laten dansen.
Top, gelukkig. Melkweg ook heel erg sterk, maar het was een zaterdag dus dat is vaak vertekenend. Die kunnen een uurtje op een festival de boel ook wel flink laten dansen.
Vond dat eigenlijk wat tegenvallen, had er meer van verwacht. Uiteraard wel leuke 75 minuten en goed dansbaar, eigenlijk een prima festivalact. Misschien dat ik nog steeds wat beduusd was van Swans de dag ervoor.
The xx, Lorde, Moby. (Mumford evt ipv van 1 van die 3).
Matt Berninger, Loyle Carner, CMAT daaronder.
Special Guest; 10 jaar New Wave (idee van een collega)
Eens, op een festival als Werchter kun je het nog als 'extraatje' zien en is het prima. Maar op DTRH (of BKS) betekent het dat Prodigy toch echt een plek van een potentieel veel leukere act inneemt.
Wat @Timmetje zegt. The Prodigy is gewoon een best wel belegen act die ook nog eens de oude frontman mist. Daarvoor kan je veel intressantere acts boeken
Heb je ze live gezien? Pak 'em beet op LL'09 in de Alpha? Zo'n energie en impact heb ik bij geen enkele andere band meer meegemaakt, nooit meer. Ook zonder frontman gaat dat voelen als een uur voluit sprinten en als eerste finishen.
Heb je ze live gezien? Pak 'em beet op LL'09 in de Alpha? Zo'n energie en impact heb ik bij geen enkele andere band meer meegemaakt, nooit meer. Ook zonder frontman gaat dat voelen als een uur voluit sprinten en als eerste finishen.