Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik denk dat the xx naar lowlands gaat, tot nu toe staan er 7 optredens in 2026. Het patroon is in koppeltjes, coachella/brazilie in april mei. Juni primavera barcelona/porto. Juli opener en wechter. In augustus syd for solen en waarschijnlijk lowlands, misschien slaat het nergens op maar ik kijk ook altijd even of er een patroon zit in de tourdagen.

Ik denk dat the xx naar lowlands gaat, tot nu toe staan er 7 optredens in 2026. Het patroon is in koppeltjes, coachella/brazilie in april mei. Juni primavera barcelona/porto. Juli opener en wechter. In augustus syd for solen en waarschijnlijk lowlands, misschien slaat het nergens op maar ik kijk ook altijd even of er een patroon zit in de tourdagen.
En dat JamieXX daar vorig jaar stond doet er dan niet toe?

Zou Clark geen optie zijn voor de dance afsluiting in de teddy? Net een nieuw (goed) album uit. Of te klein?

Dit komt dan vooral om dat My Bloody Valentine een cult/legend act is binnen een niche die BKS goed ligt. Is geen grote publiekstrekker, maar eerder categorietje Aphex Twin voor shoegaze
Ja, ik snap de wens wel, maar ik zie het niet gebeuren omdat ze tot nog toe geen uitgebreide tour hebben.

Ik zou graag Vitalic weer eens zien in Nederland, maar die tourt momenteel onder Kompromat en dat lijkt me qua naam te klein voor die spot.
Die stond vorig jaar in de kleine zaal in Doornroosje als ik het goed heb onthouden. Was wel tof optreden.

Moby en the XX zijn wel namen waar ik warm voor loop. Ben heel benieuwd welke namen hier nog meer bij komen.

Toch benieuwd of NBT eigenlijk voor dit jaar was geboekt en of ze vervangen worden door een andere rockband a la 21p of editors. Verwacht zelf van niet.

Vorig jaar losten ze toch bijna alle grote namen direct bij de eerste aankondiging?

Is het een raar dat ik mij afvraag hoe dit forum altijd de meest random acts als headliner verwacht? Zoals Moby, nog nooit eerder van gehoord maar wordt wel neergezet als nobrainer voor een headline op DTRH. Totaal niet stom bedoeld, maar ik verbaas mij er toch over. Misschien mijn leeftijd of iets anders. Ik hoor graag :)
Moby was in 2000 nog headliner op Pinkpop, en speelde na o.a. Pearl Jam, Live en Korn. En na Muse die toen nog als nieuw bandje vroeg op de dag in de kleine tent speelden. Het was toen een grote naam, en je kon geen (auto-)reclame langs zien komen of zijn muziek zat erin.

Maar eerlijk gezegd zie ik de link met DTRH niet zo, want muzikaal is hij nooit meer in de buurt gekomen van Play. Met alles wat er komend jaar tourt zou ik het voor DTRH best een rare naam vinden.

Prima als legacy-act als afsluiter op het tweede podium van Pinkpop?

Users who are viewing this thread