Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met dat verschil dat het voor SM en Elbow echt over en weer gaan was. Bij KOL hoeft het niet heen en weer gaan zijn. Op 5 juli in Werchter en dan dagen erop elders op het vasteland (en weekend erop sowieso al Mad Cool). Voor hetzelfde geld touren ze nog een paar dagen verder in UK. Komende weken zullen wel duidelijkheid brengen. Zijn ze tegen de winterstop nog niet aangekondigd, dan is het sowieso een kruis.
So if I’m right I think the presale last year was the same day the first package came so maybe there is a possibility of just 1 name tomorrow for Lorde or the Friday 2nd headliner and then a package on Thursday afternoon
So if I’m right I think the presale last year was the same day the first package came so maybe there is a possibility of just 1 name tomorrow for Lorde or the Friday 2nd headliner and then a package on Thursday afternoon
Toen was er geen lijn te trekken op de dag van aankondiging. Nu telkens op dinsdag (en door feestdag uitzonderlijk woensdag). Morgen lijkt me logisch. En als het ook effectief een pakketje is, dan mag je ervan uitgaan dat er niets meer komt deze week. Is het een enkele naam, dan zal er wellicht wel een pakketje extra komen, maar ik reken op enkel pakketje.
Toen was er geen lijn te trekken op de dag van aankondiging. Nu telkens op dinsdag (en door feestdag uitzonderlijk woensdag). Morgen lijkt me logisch. En als het ook effectief een pakketje is, dan mag je ervan uitgaan dat er niets meer komt deze week. Is het een enkele naam, dan zal er wellicht wel een pakketje extra komen, maar ik reken op enkel pakketje.
Gezien Lorde wellicht ook op DTRH staat en die deze week aankondigen, zal die sowieso ook wel aangekondigd worden (al geldt dat wellicht ook voor TWOD).