TW Classic 2026

MOBY is tussen Athene (1 juli) en Bulgarije (17 juli) door ook nog op 12 juli in Jazz open in Stuttgart. Dus een topplek bij TW Classic op 11 Juli is zeker mogelijk in combi met Bospop op vrijdag 10 juli.
En wie weet zoals in 2009 terug Depeche Mode als headliner en Moby dit keer als subheadliner.

MOBY is tussen Athene (1 juli) en Bulgarije (17 juli) door ook nog op 12 juli in Jazz open in Stuttgart. Dus een topplek bij TW Classic op 11 Juli is zeker mogelijk in combi met Bospop op vrijdag 10 juli.
En wie weet zoals in 2009 terug Depeche Mode als headliner en Moby dit keer als subheadliner.
Eigenlijk ook nog wel een mooie naam voor jazz Gent. Zie die daar nog wel terecht komen.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Live Nation gaat Moby niet lossen. Kan ook prima op Suikerrock of Lokerse.
Ah, niet bij stil gestaan dat jazz Gent niet van ln is. Dan is Lokeren meest logische waarschijnlijk. (Moest die niet op een Werchter staan)

Ah, niet bij stil gestaan dat jazz Gent niet van ln is. Dan is Lokeren meest logische waarschijnlijk. (Moest die niet op een Werchter staan)
Zou het zonde vinden moest RW dergelijk unieke boeking missen. Natuurlijk moet er de juiste positie op de line up voor gevonden worden. Lijkt me daar niet als headliner voor de Main gehaald te worden dus ofwel daglicht ofwel Barn.

Weten we eigenlijk zeker dat er een TW Classic komt volgend jaar?

Datum is toch al bekend dus zal wel doorgaan neem ik aan.

Lees net op efest dat Neil Young in de zomer terug komt naar Europa.
Insider is geen sensatiezoeker meld vaker betrouwbare info..

Overigens werd Brussel pas aangekondigd eind februari. Als hij weer komt zullen we dus nog wel even geduld moeten hebben..

Lees net op efest dat Neil Young in de zomer terug komt naar Europa.
Insider is geen sensatiezoeker meld vaker betrouwbare info..
Normaal gesproken vermeldt hij dingen niet te lang voor de aankondiging. Ik zou er dus de komende dagen of weken rekening mee houden.

Users who are viewing this thread