TW Classic 2026

Lees net op efest dat Neil Young in de zomer terug komt naar Europa.
Insider is geen sensatiezoeker meld vaker betrouwbare info..
Moh, maakt die nog eens een oversteek? Dacht dat het deze zomer wel de laatste keer ging zijn nu hij net 80 geworden is… Aan het Paleis overgeslagen, maar mocht hij Classic doen en nog wat andere fijne namen staan erbij, dan heb ik rap beslist 👍

Oasis vind ik niet zo een gekke call. Als die naar België komen is het waarschijnlijk KBS of een weide en dan is de wei van Werchter diegene met de grootste capaciteit. 2 (of 3) bandjes ervoor en klaar.
Oasis speelt tot dusver op alle continenten eigen concerten. Nergens onder de noemer van een festival. Een los eigen concert op de weide van Werchter behoort waarschijnlijk tot de mogelijkheden maar onder de vlag van Werchter Classic zie ik niet snel gebeuren.....

Realistischer is dat Rammstein eind dit jaar met het nieuwe album komt en dan ook een tour aankondigt met ook Werchter als tussenstop. Volgens een bepaalde site zou Rammstein Belgie aandoen in zijn tour in 2026. Een festivaldag bouwen rond Rammstein op elf juli zou mooi zijn voor Werchter.

Laatst bewerkt:
Realistischer is dat Rammstein eind dit jaar met het nieuwe album komt en dan ook een tour aankondigt met ook Werchter als tussenstop. Volgens een bepaalde site zou Rammstein Belgie aandoen in zijn tour in 2026. Een festivaldag bouwen rond Rammstein op elf juli zou mooi zijn voor Werchter.
Rammstein gaat niet touren volgend jaar.... Alle mensen die een beetje dicht op de band zitten, zeggen dat.

Het is wel meer gebeurd dat er een grote artiest vrij laat wordt aangekondigd. Dus nog even afwachten.
Inderdaad nog wel iets te vroeg om nu al te zeggen dat het niet gaat doorgaan. Mogelijk een artiest die pas later alle concerten bekend maakt. De Stones bv, maar ik vrees dat de kans daarop klein gaat zijn.

Is het niet logisch dat het het langst wachten is op TW Classic, aangezien dit meestal een oude(re) act is en zij standaard minder ver op voorhand aankondigen?

Users who are viewing this thread