Pinkpop 2026

En wat nou als U2 langskomt.....die komen eind dit jaar/begin volgend jaar met een nieuw album.
Je zou denken dat die wel kunnen uitverkopen, of heb ik nu teveel cafeïne gehad🥴
Die zouden binnen no time uitverkopen. Maar ik kan me echt niet voorstellen dat zij zouden komen. Het zou zeker leuk zijn, dat wel...

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
En wat nou als U2 langskomt.....die komen eind dit jaar/begin volgend jaar met een nieuw album.
Je zou denken dat die wel kunnen uitverkopen, of heb ik nu teveel cafeïne gehad🥴
Touren waarschijnlijk pas in 2027 en doen geen festivals. Neem nog een bakkie...😬

Lijkt me gewoon toeval dat Bluesfest Byron Bay ook 10 november komt?
Twee totaal verschillende festivals.
Bluesfest komt denk ik met Sabrina Carpenter al werd ook de optie genoemd in de persoon van Stevie Wonder...

Gekke gedachte, maar is er een artiest/act die op een Blues Festival, op een Metal Festival of zowel op een Mainstream festival zou kunnen headlinen? 🤔
Asking for a friend...

Zul je zien dat het dan toch ipv the Cure GnR - Sabrina - Mumford gaat worden.
Als Hellfest met GnR komt past PP daarna in ieder geval prima in hun tourschema en van Frankrijk naar Landgraaf is ook niet bepaald een wereldreis. Al kunnen ze makkelijk ook ergens anders naar toe natuurlijk...

Als Hellfest met GnR komt past PP daarna in ieder geval prima in hun tourschema en van Frankrijk naar Landgraaf is ook niet bepaald een wereldreis. Al kunnen ze makkelijk ook ergens anders naar toe natuurlijk...
of de ontbrekende naam van Graspop, dus niet Pinkpop?

Users who are viewing this thread