Pinkpop 2026

Volbeat zou ook nog op Zwarte Cross kunnen.
Als er één bandsonwaardig podium is, is het wel de zwarte cross. Daar komt men echt enkel voor bier en vermaak, niet voor muziek. Afgezien van de NL´s meezing braderie muziek gun je het geen enkele respectvolle artiest daar te staan. Zoveel slechte verhalen van gehoord, ook van bands nadien.

Niks om Zwarte Cross, maar die kunnen beter hun budget nog meer in theater en coverbands stoppen dan daadwerkelijke artiesten zeg maar.. Dat werkt daar beter en is respectvoller voor beide partijen ;)

Volbeat zou ook nog op Zwarte Cross kunnen.
Al begin ik toch te twijfelen of Zwarte Cross zo'n dure act gaat boeken (verkopen toch uit). Afgelopen jaren aanzienlijk kleinere en iets minder dure acts als headliner. Zal afhangen van beschikbaarheid in het Pinkpop weekend. Op zich prima als laatste act op 't 2e podium, zoals Korn dit jaar. Genoeg Max Verstappen/BBQ volk (helaas) hier in Limburg, dus er zal iets van animo zijn.

Volbeat is volgens mij niet een band die heel moeilijk doet om hun positie, ideale band voor een cohead achtige setup

• On fire
Waarderingen: DennisvdBr
Stel dat 21 Pilots afsluit, dan kunnen die net daarvoor perfect ander podium afsluiten?
Sorry, was een inside joke omdat die discussie hier al 10.000x is gevallen ;). Ik merk wel dat ik out of touch ben, bestaan er 21 Pilots fans in Nederland? Laat staan een vol veld in Landgraaf vol spelen?

Sorry, was een inside joke omdat die discussie hier al 10.000x is gevallen ;). Ik merk wel dat ik out of touch ben, bestaan er 21 Pilots fans in Nederland? Laat staan een vol veld in Landgraaf vol spelen?
Ziggo Dome was in een scheet uitverkocht.

Vraag het me af. Om dan toch iets erbij te halen dat ook 10.000 keer is benoemd; ik denk dat het (zoals op Werchter) kan, als je het niet behandelt als absolute headliner die exclusief speeltijd krijgt. Zet er een band in de tent tegenover, een dj erna, goed dagprogramma, en het kan wel misschien?

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Users who are viewing this thread