Pinkpop 2026

Je wil je festival met een kickstart lanceren. Daarin zijn headliners belangrijk. En misschien wel de moeite daarop te wachten als dit moet.
Bij editie '23 traden ze begin oktober al naar buiten met Pink als headliner. Waarbij ze op 26 november de kaartverkoop hebben gestart.
Niet echt een kickstart.

• Leuk
Waarderingen: jamesmurphy
Je wil je festival met een kickstart lanceren. Daarin zijn headliners belangrijk. En misschien wel de moeite daarop te wachten als dit moet.
Heb je helemaal gelijk in, hoop daarom wel dat ze met een kickstart naam kunnen komen. Als ze the cure neerzetten is dat voor mij een hele goede naam, maar heel Europa heeft die reeds al aangekondigd

Heb je helemaal gelijk in, hoop daarom wel dat ze met een kickstart naam kunnen komen. Als ze the cure neerzetten is dat voor mij een hele goede naam, maar heel Europa heeft die reeds al aangekondigd
In elk geval, week 20 november ten laatste zal er wel iets bewegen. Dan start verkoop Werchter en die wachten ook nog op een act.

In elk geval, week 20 november ten laatste zal er wel iets bewegen. Dan start verkoop Werchter en die wachten ook nog op een act.
Sabrina Carpenter Wave GIF

• Leuk
Waarderingen: elo
Foo Fighters is een kickstart naam.

• 100
Waarderingen: DennisvdBr
Wat een negatieve berichten over GnR.

Gewoon Champions League niveau, lees Slash.

Gisteren naar Maridor geweest de hobbyband van de gitarist van Greta van Fleet. Ook voorprogramma Zuster zonnebloem zijn uitstekende bands om aan te vullen die dag.

Zet je BMTH op andere het podium en dan heb je 60.000 bezoekers

• Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gisteren naar Maridor geweest de hobbyband van de gitarist van Greta van Fleet. Ook voorprogramma Zuster zonnebloem zijn uitstekende bands om aan te vullen die dag.

En Axl niveau 6e divisie Cyprus. Dan kom je onder aan de streep bedrogen uit.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Zelfs al zou slash de beste gitarist van de wereld zijn, als de vocals van Axl pijn aan je oren doet dan loopt het meerendeel van het publiek alsnog weg na drie nummers (dat zijn dan nog de mensen die het lang vol houden)

Mumford - Sabrina - The Cure
21 Pilots - Benson - ?Volbeat?

Zoiets? Met Volbeat als grootste vraagteken.
Vervang Benson door FATM en laat 21Pilots afsluiten. Prima dan, al hoop ik dan wel nog op een deftige line-up in de breedte

Users who are viewing this thread