Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit jaar was de periode eerder kort, vorige jaren was het ook een iets langere periode.
In ieder geval beginnen ze met 2 dagen Obsidian Dust op 16 & 17 Mei wat al direct vervelend is want de 16e overlapt al sowieso met Dunk festival. De eerste namen voor Obsidian Dust komen morgen.
Het is gewoon een Desertfest onder een andere naam met dezelfde bands die in die periode op Desertfest Berlijn/Oslo & Londen staan. De andere naam zal gewoon zijn omdat het dan te verwarrend wordt met Desertfest Antwerp/Belgium in het najaar. Beide hebben ook gewoon dezelfde organisatie( Metadrone )
Ik wacht in ieder geval de dagindeling af want met de huidige namen ga ik mijn Dunk combi zeker niet verkopen, eventueel pik ik de laatste dag nog mee als die goed is.
Lijkt me ook niet heel handig om in hetzelfde weekend als Desertfest Londen + Berlijn, Sonic Whip en Dunk te zitten. Toch aardig wat festivals die op 3 dagen uit dezelfde vijver gaan vissen.
Lijkt me ook niet heel handig om in hetzelfde weekend als Desertfest Londen + Berlijn, Sonic Whip en Dunk te zitten. Toch aardig wat festivals die op 3 dagen uit dezelfde vijver gaan vissen.
Er zit wel wat spreiding op met Berlijn (14-16) , Sonic Whip (15-16), London (15-17) & Obsidian Dust (16-17) dus dat geeft wel wat ruimte aan de bands om er meerdere te doen.
Dunk zit er volgend jaar toevallig tussen omdat Hemelvaart in datzelfde weekend zit maar de grote "post"-namen (Russian Circles & Pelican) verkiezen dan blijkbaar toch Zottegem boven Brussel.
Ja daar heb ik nu wel een beetje last van. Zou er wel eentje uit het rijtje Sonic Whip, Dunk en Obsidian Dust willen doen maar het lijkt een beetje te ontbreken aan een eigen identiteit. Dat Dunk nu buiten in een bos is, is wel een pre!
Koudvuur (24 januari) in Wilrijk heeft de lineup compleet met
The Great White Nothing
Drawn Into Descent
My Lament
Splendidula
The Answer Lies In The Black Void